PDA

View Full Version : Aaaah ik heb het overleefd.....



Goose
16 november 2007, 00:16
Ben dus vandaag en morgen voor het laatst hier in Argentinie (nu in Buenos Aires). Vandaag hier terug gekomen en besloten om eens wat te wandelen door de stad. Kom ik op eens in een straatje 3 gitaar zaken tegen (het is hier heel erg normaal om dezelfde type winkels naast elkaar of bij elkaar te hebben, trekt meer klanten ofzo...). Bij gitaarzaak 1 wat gevraagt over een Boss DD3, die hadden ze niet in deze zaak maar wel in hun andere zaak iets verderop........ Ik word 2 huizen blokken verder gestuurd en kom ik in straat terecht waar.............................

Zonder dollen............................

Ergens in de buurt van 30 gitaarzaken zitten...........................

AAAAAAAAAAAAAAH (help, ik heb ook last van een beetje GAS)

Vervolgens alleen maar bezig geweest om van winkel naar winkel te gaan opzoek naar een goeie deal voor een leuk Delay pedaaltje.

Ik heb het overleefd om zonder effect hier weg te komen tot nu toe, moet alleen morgen de dag zien door te komen zonder dat ik in de buurt kom van die verdomde straat......
Prijzen zijn volgens mij wel wat goedkoper (ligt er een beetje aan waar vandaan ze komen van oorsprong)maar niet schrikbarend, dus ik kon me nog inhouden. B,v, een E-H MemoryMan met Hara...(nog iets)(die nieuwe dus) voor een 1200 peso's gezien. Is omgerekend ongeveer een 265 euro. En een Boss DD-3 voor 615 peso's (=135 euro) enven checken wat de prijzen in NL zijn.... kan zo snel niet de DD-3 vinden maar zag de DD-6 voor een 150 ofzo en is de EH MMH nog niet in nederland te krijgen?

morroow
16 november 2007, 08:54
Klinkt wel tof die buurt daar!

hoe zit zo'n gitaarwinkel er daar nou uit? is dat een grote armoedige bende of kun je het wel vergelijken met nederland? nog merken gezien die in nederland niet zo snel tegen zal komen? (foto's!!)

volgens mij is die prijs voor die EH MMH wel netjes. Van die boss pedaaltjes lijken de prijzen mij wat duur.

Rude Perception
16 november 2007, 10:08
:nervous: ..........


de prijzen mij wat hoog.

:stop:

Mitch
16 november 2007, 12:01
DD3's zijn er wel voor iets minder dan 135E tweedehands :satisfie:

the sure thing
16 november 2007, 12:13
He Goose,

Mijn advies: neem leuke souvenirs mee uit dat land en geen gitaarmeuk... :D

Goose
16 november 2007, 19:58
Foto's maken......maar maar dat betekend dat ik dat terug moet naar die verschrikkelijke straat........ (ik weet niet of ik het een 2e keer overleef....)
Spullen zijn vrij normaal, ook zo´n beetje wat je in nederland ziet. Wel wat meer budget merken en niet zoveel duur spul maar ze zijn er wel. Zelfs een "dure" zaak gezien,ze hadden daar echte Gibson's, Fender's, G&L's, Lakland skyline's en Rickenbackers. Poepie sjiek in die zaak....... (hahahaha)
Ben niet echt van plan om iets mee te nemen, behalve m´n Llama trui en sjaal en een Mate kopje. Zo meteen alweer terug naar het vliegveld, die 3 weken gingen best wel snel voorbij.

Greets Lex.