PDA

View Full Version : Thomastik en Kerly snaren?



Joshiii-Kun
15 november 2007, 23:40
Ik zat eens te kijken naar een nieuw setje snaren en ik wilde eens wat nieuws proberen. Toen ik een beetje aan het rondkijken was op Lord Of The Strings, kwam ik deze twee setjes tegen die me op zich wel interesseren, "Thomastik SB112 Spectrum Bronze" en "Kerly Earthtones KQXA-1254".

Heeft iemand ervaring met deze snaren? Zo ja, zijn dit goede snaren, en welke is de beste van deze twee?

Picker
16 november 2007, 00:28
Heeft iemand ervaring met deze snaren? Zo ja, zijn dit goede snaren, en welke is de beste van deze twee?Dat is een vraag waar je nooit een zinnig antwoord op kan krijgen. Iedere gitaar reageert anders op elke set snaren, en of dat 'goed' is hangt ook van jouw eigen smaak af. Je moet het gewoon proberen. De Tomastiks gebruik ik wel eens op mijn Taylor XXX (klein gitaartje, concertmodel, Braz/Engelmann) die de neiging heeft wat 'koud' te klinken. De Tomastiks warmen het geluid wat op, maar hebben wel een vrij lage snaarspanning dus het volume is niet super, en het voelt wat slap aan. Soms is dat fijn, soms weer niet, hangt er van af wat je speelt.

Heel peroonlijk dus allemaal. Koop ze gewoon allebei!

greencharlie
16 november 2007, 13:07
hoi Picker