PDA

View Full Version : Peavey Valveking 112



Rckker
15 november 2007, 19:16
'kheb eindelijk een buizen versterker een peavey valveking 112 !
wat vinden jullie van die versterker??

Dweezman
15 november 2007, 19:19
Hey Rukker!

Gefeliciteerd, ken de versterker niet, maar ik wil best zeggen dat 't me een fijn dingetje lijkt. Wil je dat horen?

nieuw?
(die amp, dan)

zeppo
16 november 2007, 00:49
Je kunt op een heleboel slechtere versterkers starten zullen we maar zeggen.
Daarbij moet ik wel opmerken dat ik een Peavey-freak ben: met 12 Peavey gitaren en 3 Peavey versterkers :chicken: , maar ach, iedereen heeft z'n zwaktes. (heb zelfs, om te proberen, 10 setjes PV snaren uit DE laten komen, hoe gek kan je zijn?)


/edit: en dan nog dit: "heey" is natuurlijk een waardeloze titel voor je post, maar dat kun je zelf natuurlijk ook wel verzinnen.
En ten tweede: hier op Gitaarnet willen we foto's, veel foto's. We kunnen natuurlijk allemaal wel Googelen op "Peavey Valveking 112" en ons dan verlekkeren aan de standaard fabrieksfoto's, maar die hebben we al 1.000 keer gezien: wij willen foto's met jouw tenen erop, rommelige kamers op de achtergrond, of (Hoi Fred D.) de playboy achteloos op de foto. (Sorry Fred, ik weet: het was voor Boris Vallejo of een andere artiest)

ben vanhoof
16 november 2007, 11:41
Heb hem een keer getest en vond het overdrive kanaal waardeloos. Het cleane kanaal was wel niet slecht. Maar blijkbaar zijn er mensen met andere meningen, vooral over de valveking head en de 212 versie.

mrweird
16 november 2007, 21:39
Leuk voor het geld, ik heb d'r ook een gekocht voor d'r bij. Klinkt goed voor thuis pingelen en oefensessies/jamsessies enzo waarbij ik geen zin heb in veel sjouwen. Het schijnt dat als je speaker vervangt voor een goeie eminence of zo dat ze nog beter klinken! Als je ff googled hierop kun je zat ervaringen van gebruikers gevinden die speakers en/of buizen hebben vervangen.

Jim Haagmans
16 november 2007, 23:33
wat vind je zelf dan van het geluid? jij hebt hem tenslotte thuis

hendrix_appendix
16 november 2007, 23:34
Wat vind jij er van?

Gibsonman
19 november 2007, 14:48
Ik heb hem eens getest en ik werd er niet vrolijk van. Je had miscchien beter een 2e hands 2x12 Marshall combootje kunnen kopen. Maarja je hebt hem al gekocht.