PDA

View Full Version : digitech rp 80



janssen1205
15 november 2007, 05:58
:B Hallo allemaal.
Hier een vraagje van een beginnend gitarist.
Kan iemand mij vertellen hoe je zelf een effect kan instellen met de digitech rp 80. Ik snap de gebruiksaanwijzing niet helemaal.
Bij voorbaat bedankt. :chicken:

The Mess
17 november 2007, 16:17
Wat snap je er niet aan dan? Gewoon goed lezen toch?

janssen1205
18 november 2007, 21:16
Het is in het Engels, dus ik dacht misschien weet iemand een gebruiksaanwijzing in het Nederlands of iemand legt het even uit. Bijdehante antwoorden kan ik zelf ook wel verzinnen, daar heb ik jouw niet voor nodig.
Dus als iemand geen zinnig antwoord heeft, zal ik niks meer vragen.

zeppo
19 november 2007, 10:24
Ik heb ffe snel de handleiding bekeken op digitech.com, en het ziet re toch echt niet moeilijk uit, zelfs als je engels niet zo goed is. Gewoon met de knoppen gaan splen is het devies, en als je er echt niet uitkomt, kun je m altijd nog resetten!

The Mess
19 november 2007, 16:32
Het is in het Engels, dus ik dacht misschien weet iemand een gebruiksaanwijzing in het Nederlands of iemand legt het even uit. Bijdehante antwoorden kan ik zelf ook wel verzinnen, daar heb ik jouw niet voor nodig.
Dus als iemand geen zinnig antwoord heeft, zal ik niks meer vragen.

Dan niet hè, die handleiding is minstens 30 pagina's dus iets specifieker mag je best zijn. Ik heb het zelf namelijk ook uitgezocht.
Oh, en een bij heeft geen handen.

janssen1205
19 november 2007, 21:20
In ieder geval bedankt, ik dacht er makkelijk van af te komen, maar moet toch maar een beetje gaan experimenteren. Bedankt voor de moeite.
Groeten Theo.

rocker_71
20 november 2007, 19:36
Zo leer je het wel het beste.
Ik heb zelf de RP50 gehad en vond het instellen niet zo heel moeilijk. Je loopt gewoon logisch door de instellingen heen, dezelfde volgorde als in het boekje.

Check anders ook evne de soundcommuniuty van Digitech:

http://www.digitech.com/soundcomm/guitar_product_start.asp?productid=202

(en er is ook een yahoo user group van, moet je maar even googelen)

Moet lukken zo SUC6!!!