PDA

View Full Version : Pod 2.0 vs Pod XT



lostsoul
14 november 2007, 21:28
Hallo,

Ik kan wel wat hulp gebruiken.

Ik ben vrij nieuw met effecten, en ik vroeg me af wat nu de belangrijkste verschillen zijn tussen de Pod 2.0 en de XT

Het ziet er op de site van line6 wel heel mooi uit allemaal, maar die termen zeggen me niet zo vreselijk veel.
Ik wil er in ieder geval een goede metal sound uit kunnen halen, en elk effect naar wens kunnen tunen.

Alle hulp is meer dan welkom!

gr, Martijn

glennshred
14 november 2007, 22:40
Hallo,

Ik kan wel wat hulp gebruiken.

Ik ben vrij nieuw met effecten, en ik vroeg me af wat nu de belangrijkste verschillen zijn tussen de Pod 2.0 en de XT

Het ziet er op de site van line6 wel heel mooi uit allemaal, maar die termen zeggen me niet zo vreselijk veel.
Ik wil er in ieder geval een goede metal sound uit kunnen halen, en elk effect naar wens kunnen tunen.

Alle hulp is meer dan welkom!

gr, Martijn



Ik heb geen ervaring met de vorige pod maar heb wel de xt..
heb gelezen op internet dat de xt beter klinkt.. mooier geluid
ben er zelf heel tevreden mee, als je het standaard pack hebt
(gewone podxt) kan je al geweldige metal geluiden maken..

je kan ook het metal pack aanshaffen is zeker de moeite waard..
ga ook op zoek en download presets op line6com
kan je veel uit leren, is er een sound die goed klinkt kan je het
zelfs nog aanpassen :metal:

Harald
15 november 2007, 09:26
Wilde zelfde vraag stellen, en er is vast meer over geschreven in het forum, maar zoekfunctie laat het afweten


Sorry - niets gevonden. Probeer het nogmaals met andere termen.

De volgende woorden zijn of te gewoon, te lang, of te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoek-opdracht : pod, 2.0, xt