PDA

View Full Version : fender



Rckker
14 november 2007, 21:05
heey ik ga binnenkort een tube amp kope .
is een Fender usa pro 185 een goede??

Dirkdewaard
14 november 2007, 21:12
nee, niet echt. :D

Wat voor muziek wil je spelen?

Rckker
14 november 2007, 21:23
ik speel in een klassick rock bandje en ben een beginner.

harrie-beton
14 november 2007, 21:57
Je bent nieuw op dit forum maar ik adviseer je toch om rustig aan te lezen (gebruik de zoekfunctie op het forum) want je manier posten wekt irritatie op.

MOD EDIT

Nu antwoord op je vraag. Op harmony central staan veel reviews in het Engels over deze versterker en het is een prima versterker. Zeker voor een beginner.

http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Fender/Pro+185/10/1

Heb je 1 op marktplaats gezien ofzo, denk er wel om dat oudere buizen versterkers onderhoud nodig hebben en nagekeken moeten worden door iemand die er verstand van heeft.

Rckker
14 november 2007, 22:06
okeej bedankt jha ik had er een op marktplaats gezien

Chris Winsemius
14 november 2007, 23:47
Succes!

Pro 185 is trouwens 'n transistorversterker, Radiohead gebruikte bij ('n aantal) plaatopnames vergelijkbare Fender versterkers.

shredneck
15 november 2007, 00:46
Je bent nieuw op dit forum maar ik adviseer je toch om rustig aan te lezen (gebruik de zoekfunctie op het forum) want je manier posten wekt irritatie op.

MOD EDIT

[/color]



Je mag hier toch wel gewoon een vraag stellen? Ik vind het in ieder geval een doodnormale vraag die terecht thuishoort op een gitaarforum.

Verder wil ik de vraagsteller adviseren de amp te gaan proberen, liefst eens mee repeteren met je band. Die amp kan hard en ook goed clean, de rest is op te lossen met pedalen, dus als de prijs goed is en het apparaat technisch in orde is val je er echt geen buil aan.

Laat je ook niet gek maken door transistor versus buizendiscussies, vertrouw op je oren, het gaat hier tenslotte om jouw geluid.

Succes!

harrie-beton
15 november 2007, 11:24
Schredneck, hij post in 3 rubrieken dezelfde vraag.

Ontopic:

Dat het een transistor amp was wist ik niet.

shredneck
15 november 2007, 15:13
@ Harrie-Beton: Check! Dat had ik niet gezien, mijn excuses.

Over de amp, hij scheurt ook zie ik, volgens mij voor 200 euro een aardige koop hoor. Ik zou er echter max 250 voor geven, die nieuwe serie Fender torrenbakken zijn ook best ok en niet duur, heb je ook garantie van de winkel etc.

Check eens een Cube van Roland, ook divers en veel waar voor je knaken.