PDA

View Full Version : LANEY GS112VE Cab



ccc
14 november 2007, 19:30
Ik was eigenlijk van plan om een 1x12 cabje te bouwen om wat met speakers te gaan experimenteren.
Maar nu zag ik deze staan bij Thomann.
http://www.thomann.de/be/laney_gs112ve.htm

Voor die prijs kan ik zelfs geen lege bouwen, of zit er een addertje onder het gras ?


Heeft er iemand deze en wat is de bouwkwaliteit ?

almarvk
14 november 2007, 20:03
Aangezien jij een persoon bent met een über vette collectie zou het logischer zijn dat je voor meer kwaliteit gaat. En voor 169,- euri kan je zelf echt wel wat laten bouwen. Of ergens in NL op maat. Vernet, K&E ofzo

JorikDekkers
14 november 2007, 20:07
precies, die speaker zit ook in een vox ad50vt... die is heel 'vlak' gevoiced voor de modeling, dus daar hoef je t al niet voor te doen

en de cabconstructie zal ook wel niet denderend zijn voor dat geld

ccc
14 november 2007, 20:27
Het is gewoon om wat mee te experimenteren, ik heb hier nogal wat (10) oude 12 inch speakers zonder labels liggen uit een muziekwinkel faillissement. en die wou ik nu wel eens uitproberen met verschillende amps.
Voor dagelijks gebruik heb ik mijn Valvetech combo's...

almarvk
14 november 2007, 20:42
Ook dan kan je net zo goed een eigen cab maken op basis van bekende maten.

ccc
15 november 2007, 07:38
Heeft niemand dat ding in real live gezien of getest ?

De speaker interesseert mij toch niet,het is me alleen om de cab te doen. Laten bouwen kost me toch ook al snel een 200 €, en als het echt zo slecht zou zijn, is er toch nog altijd de 30 dagen return bij Thomann.

Outrage
15 november 2007, 09:20
Nooit getest. Ik heb wel een laney kast met dezelfde speakers erin. Ik ben er wel tevreden over. Ik hoor wel vaak dat de speakers bij laney kasten enzo vervangen worden en dat dat doorgaans betere resultaten oplevert.

Jimwoud
15 november 2007, 09:20
Ik zou het gewoon doen, heb er ook al naar gekeken. Maar ik kon voor weinig een Marshall JTM 1x12 cab overnemen. Dus heb ik dat maar gedaan.