PDA

View Full Version : Beyer's Musik



Steven-gh
14 november 2007, 19:14
Hallo allen

Ik ben van plan een Fender American Deluxe HSS in de Olympic Pearl finish te kopen! (ergens rond februari, verjaardag etc)..

Nu keek ik op de site van Beyer's Musik en zag dat ze hem daar hadden maar niet in de olympic pearl kleur die ik wilde, dat had ik gemailed maar dat was verder geen probleem.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand ervaring heeft met deze zaak?..verzendkosten zijn wel wat meer dan bij zaken als musik produktiv of thomann geloof ik.

groeten

almarvk
14 november 2007, 19:57
Waarom daar? En waarom niet bij een zaak in Nederland die je zelf kent?

En het lijkt me handiger om pas op het moment dat je de gitaar wilt aanschaffen dat je dan pas kijkt naar de beschikbaarheid.

casper innosence
14 november 2007, 21:17
Ik heb dr meerdere keren goed zaken gedaan. Ik vind het een fijnere winkel dan een musikproductiv.

Steven-gh
14 november 2007, 21:20
Waarom daar? En waarom niet bij een zaak in Nederland die je zelf kent?

En het lijkt me handiger om pas op het moment dat je de gitaar wilt aanschaffen dat je dan pas kijkt naar de beschikbaarheid.
Bij Nederlandse zaken liggen de prijzen toch echt wat hoger over het algemeen. Heb hem al wel meerdere malen gespeeld in Nederlandse winkels.

Ja maar ze hadden hem dus ook niet in de bestelling dacht ik zo, anders stond het vast wel op de site.

Rouzy
14 november 2007, 21:33
Hier is veel goedkoper man :confused:
http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0011053-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

Steven-gh
14 november 2007, 22:05
Hier is veel goedkoper man :confused:
http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0011053-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList
Daar zit geen LSR Roller nut op :) .. wel op het plaatje ja maar er staan ook Fender American Deluxe HSS/LSR versies op dus dat lijkt me een duidelijke zaak. En voor een LSR roller nut betaal je flink.

Soulflyhigh
15 november 2007, 15:01
Als ik een tip mag geven. Bel ze eerst even of de gitaar daadwerkelijk op voorraad is. Dat had me een hoop ellende gescheeld toen ik wat wilde bestellen bij musicstore.de

Steven-gh
15 november 2007, 20:42
Ja die tip heb ik eerder gekregen van een mede gitarist die ik kende, kocht een soort gelijke gitaar bij Thomann maar heeft er 2 maanden op moeten wachten.

Nu heb ik mail contact gehad met Beyer en dat zit wel goed, ze reageren snel en goed op de inhoud.
Ze hebben de gitaar besteld, ze ontvangen hem dus over 2/3 maanden dan hebben ze hem in de winkel, ik hoef dus nog niks te bestellen maar hij komt er aan :) ..
Volgens mij wel netjes geregeld! the worst case scenario zou zijn als hij snel in de winkel wordt verkocht, maar dat laat ik niet gebeuren waarschijnlijk!

wekelede
15 november 2007, 20:53
Wil zelf de HSS QMT aanschaffen die is bij Vriese in Doetinchem net zo duur als bij Musicstore!

Steven-gh
15 november 2007, 21:51
Wil zelf de HSS QMT aanschaffen die is bij Vriese in Doetinchem net zo duur als bij Musicstore!
Interessante site, ben het nu aan het bekijken!
Daar staat hij er ook op, voor minder nog, heb een paar vragen doorgemailed :) .

gerrekat
16 november 2007, 15:24
Beyers is een prima zaak. al diverse malen iets gekocht....