PDA

View Full Version : Jawel! Gitarist zoekt (Progressive)Rock/Metal etc. band! Omgeving waalwijk/db etc.



TimoSomers
14 november 2007, 18:13
Ey guys !
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de tijd wel erg facking snel gaat, en ik nu snel in een band moet komen die veel speelt, zodat ik mijn (onze tegen die tijd miss. dan) naam kan vestigen.
Ik zoek een Rock/Metal/progressive/instrumentaal band, maakt in principe niet zoveel uit wat het is, sta voor alles open.
Ik ben voornamelijk een lead gitarist, maar slagpartijen kan ik ook erg strak.
Als je mijn stijl wil horen moetje ff in sounds checken, daar hebk een paar van mijn eigen nummers. Nu we het daar toch over hebben, ik heb zon 30 eigen nummers klaar, dus ik heb materiaal zat.
Met gear zit het ook wel goed, heb 2 high end 7 snarige gitaren, 2 backup 6 snarigen, binnekort grote buizenversterker en alles is af.
Ik heb weinig podiumervaring, en wil hier dus aan werken.
Overigens is mijn pa (jan somers) vrij bekend in de nederlandse hardrock wereld, en hij heeft dus ook aardig wat connecties, ook altijd handig.

Ik woon trouwens in Drunen, ben 16 en vervoer is geen probleem.

Damn dit is egt een heel wazige post geworden, ik edit hem straks wel voor meer duidelijkheid xD

Heb je interesse, laat hier dan wat achter/stuur een pm/ email me (timosomers@live.nl) stuur me een liefdesbrief of whatever.

-T.


Link naar wat nummers: http://profile.ultimate-guitar.com/Pr0teZT/music/all/play128073

Lennert
22 november 2007, 15:05
Jammer dat je een complete band zoekt ;) Ik kan me wel vinden in je stijl, en als slaggitarist zou ik je aardig aan kunnen vullen denk ik.

Succes ermee iig!

TimoSomers
22 november 2007, 15:32
Jammer dat je een complete band zoekt ;) Ik kan me wel vinden in je stijl, en als slaggitarist zou ik je aardig aan kunnen vullen denk ik.

Succes ermee iig!

In principe heb ik voor de nummers die ik heb geschreven 3 gitaristen nodig.
Dus we kunnen eventueel kijken.
Miss. kun je je email pasen?

Lennert
22 november 2007, 17:27
Je hebt PM!

TimoSomers
26 november 2007, 15:14
Gelezen!

Verder nog iemand interesse?

TimoSomers
24 december 2007, 23:16
Nogsteeds opzoek :).

TimoSomers
4 januari 2008, 17:54
Bump =].



10tekuhnxxccxzxzz

TimmU
6 januari 2008, 16:55
ijmuiden een probleem? ik speel in een progrock/metal band, en we zijn eigenlijk rustigjes aan is op zoek naar een tweede gitarist. We hebben allemaal aardig wat ervaring, spelen ong. een jaartje samen, en hebben bijna onze eerste cd afgeschreven.Eigen oefenruimte is in Ijmuiden :)
PM maar!

TimoSomers
23 januari 2008, 20:51
Still looking.

wiegersma
24 januari 2008, 07:22
volgens mij is het niet heel handig om je hier aan te melden als gitarist die een band zoekt, omdat hier allemaal gitaristen rondhangen. Je kunt je misschien beter aanmelden bij een drummers- of bassistenforum en kijken of ze daar nog een gitarist zoeken.
denk ik

Dirk_Hendrik
24 januari 2008, 21:19
Es effe naar je soundbites geluisterd. Een hoop op aan te merken. Een hoop te complimenteren ook. Ik zit me nu al te verheugen op jou over een jaar of 10! Ga zo door!!!

Oh,
een band heb ik niet voor je. Sorry.

TimoSomers
31 januari 2008, 07:39
Es effe naar je soundbites geluisterd. Een hoop op aan te merken. Een hoop te complimenteren ook. Ik zit me nu al te verheugen op jou over een jaar of 10! Ga zo door!!!

Oh,
een band heb ik niet voor je. Sorry.

Thanks man ! :)
En no problemo. :hippie:

Sdonasa
12 februari 2008, 15:14
Ben je nog steeds op zoek toevallig? Ik heb nog geen complete band, maar het bestaat momenteel uit een 2 mans gezelschap. Die erg staat te springen om te beginnen. We zijn nog op zoek naar een bassist en gitarist... en zanger.......
Maar zingen kan ik ook doen, het plan was om maar te beginnen als we met zijn 3e waren. Het is ook omgeving waalwijk. Het is wel de bedoeling om een Thrash Metal band op te zetten. Lijkt het je wat? Laat maar iets weten via pm..? Dat is er toch dachtik?

TimoSomers
20 september 2008, 18:03
Closed!

Zit vanaf 3 oktober in Vengeance. =].

budje
20 september 2008, 18:24
Closed!

Zit vanaf 3 oktober in Vengeance. =].

Wie zijn dat?

;-) grapje!!!

gefeliciteerd dan!!!

TimoSomers
19 oktober 2008, 18:11
Wie zijn dat?

;-) grapje!!!

gefeliciteerd dan!!!

Ghehe, thanks :).

Luke-wannabe
20 oktober 2008, 00:43
Huh speel jij in vengeance? Sind wanneer hoe/wat/waar? Vertel eens!!

Valentijn
20 oktober 2008, 12:29
ik gok sinds 3 oktober....

Luke-wannabe
21 oktober 2008, 09:03
Ja hehe :p Lijkt me leuk om er meer over te weten..