PDA

View Full Version : Dit wilde ik ff met jullie delen ...( ibanez-bashing !)



Ratelband
31 januari 2003, 08:49
Ben in de markt voor een nieuwe gitaar, dus heb ik de afgelopen tijd het één en ander uitgeprobeerd ... en ik moet zeggen dat valt nog niet mee.Mijn oog viel op de Ibanez artcore afs 75 : HAHAHAHAHA !! Wat een drol !Dat klinkt dus helemaal nergens naar, ziet best goed uit en voor die prijs verwacht ik ook geen ES 335, maar dit is echt helemaal niks.Wat is in godsnaam de doelgroep van dit "ding" ?

Mithrandir
31 januari 2003, 08:57
Dit word weer met modder gooien, haren trekken en krabben.....

Raffel
31 januari 2003, 10:49
*zucht* je moet ook geen artstar kopen! :grin:

Enige goede aan ibanez zijn RG's, Jem's/UV's, en de S-series naar mijn mening

iwan
31 januari 2003, 11:05
Bashing ja.
Er zijn wel meer kutgitaren, er zijn wel meer goedkope gitaren, er zijn wel meer dure gitaren, er zijn wel meer goede gitaren.
Alleen vindt iemand anders die dan weer kut, of te duur, en vindt die iemand een andere weer wel lekker. Persoonlijke smaak telt.
Zijn we op dit forum eindelijk eens klaar met het ophemelen/afkraken van merken? Een goede review kan ik best waarderen, maar Ibanez is kut en Gibson rulez begint me de keel uit te hangen. Het tegenovergestelde trouwens ook. Nog los van het feit dat er tientallen merken zijn waar niemand over zeikt, maar ook niemand over praat.
Het gaat toch niet om de naam, het gaat toch niet om de prijs, het gaat om feel, geluid, betrouwbaarheid en oh ja, ook nog een beetje om de looks. Als je er lekkere muziek mee maakt maakt het toch niet uit wat je onder je klauwen hebt?
Er zullen best mensen zijn die de artcore wel lekker vinden spelen...laat hun in hun waarde.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: iwan op 2003-01-31 11:07 ]</font>

Texter
31 januari 2003, 12:19
Dit kan ik thans niet voldoende kwalificeren als Ibanez bashen, sorry.

Dude
31 januari 2003, 12:57
zijn dat die blauwe modellen ? van 200 euro ofzo ? wat verwacht je daar dan ook van met zon prijs dude, ik heb er ook wel eens een opgepakt bij feedback en inderdaad, HELEMAAL bagger.. wel mooi om te zien

Sjaak
31 januari 2003, 16:02
Hee heeft niemand de Ibanez ND bespeeld. Naar mijn mening is die net zo goed als de rg's. Snel, zwaar, klinkt als een trein én de nieuwe ND heeft een HSH opstelling