PDA

View Full Version : Mighty Mite in Nederland?



prs
13 november 2007, 20:06
Hebben we in Nederland een adres waar ze de halzen (en eventueel bodies) van Mighty Mite verkopen?

G.G.
13 november 2007, 20:08
Hebben we in Nederland een adres waar ze de halzen (en eventueel bodies) van Mighty Mite verkopen?

Ik zou het niet weten, maar all parts is te vinden bij The String in Amsterdam, en is naar mijn mening beter, en qua prijs erg gunstig.

no 1 hops
13 november 2007, 20:26
probeer texas en tweed, die was volgens mij importeur en kanje dan vast aan een dealer helpen

Orgasmocaster
13 november 2007, 20:49
Je zou het beste even kunnen zoeken naar een Cort Dealer in NL. die zijn nl eigenaar (of tenminste een affiliate) van MM.

Ik weet niet of Allparts heel veel beter is. ik heb best goede ervaringen met MM, zeker voor het lagere budget werk.
De kans is groot dat de Koreaanse fenders, zoals de Lite Ash zijn gemaakt van dezelfde Mighty Mite nekken en bodies, sinds die in dezelfde fabriek zijn gemaakt.

prs
13 november 2007, 21:40
Normaal gesproken zou ik ook als eerste keus voor allparts gaan (of eventueel voor Eden), echter de fretloze ebbenhout/maple jazzbass hals die ik bij Mighty Mite had gezien ben ik nog niet (en niet aan die prijs) bij allparts tegengekomen helaas.
Dank voor de tips. Ik zal erachter aan gaan.