PDA

View Full Version : Snelle reactie!! Boss CH-1 hier in Argentinie



Goose
13 november 2007, 17:58
Zo als de titel al zegt, hier in Tucuman Argentinie een Boss CH-1 gezien. Waarschijnlijk kost hij geen drol net zo als de rest van de spullen hier. Nu weet ik dat (of dat denk ik tenminste, kan het mis hebben) dat de sound van de CH-1 geliefd is onder de gitaristen. Klopt dat? en wat is de gemiddelde prijs die er tegenwoordig voor gevraagt wordt? Ik kan hem eventueel wel kopen en mee nemen voor een liefhebber......

Let me know, maar wel snel. Ik ben hier alleen nog morgen middag. Morgen weer naar huis (tenminste weer op de terug weg naar Buenos Aires).

drap
13 november 2007, 18:25
Goed pedaal. De klank is natuurlijk persoonlijk. Tweedehands zo tussen de 40 en de 50 euro. Nieuw +/- €90,-

robert-gitarist
13 november 2007, 18:49
Geliefd bij gitaristen?
Nja ik moet bekennen dat je het pedaal heel erg veel tegen komt maar ik vind hem niet zo geliefd :D Ik blijf zweren bij een oude CE-2 ;)

Maar goed, smaken verschillen en als je hem voor een fijne prijs mee kan krijgen zal ik het zeker niet laten! (al is het maar om hem hier in NL voor meer te verkopen :D)

Prijs op marktplaats is een beetje afhankelijk van de staat etc maar gemiddeld zn 45 tot 55 euro.

hugo123
13 november 2007, 19:24
Ce-3




Plus 10 tekens

Mitch
13 november 2007, 19:25
Wauw, een CH1. Die zou je inderdaad alleen moeten kopen als je er winst op kan maken.

the sure thing
13 november 2007, 21:58
Niet kopen. Is de moeite van een plek innemen in je koffer niet waard.... Ze worden hier bij bosjes te koop aangeboden en voor EUR 40 kan je ze hier kopen...

Rude Perception
13 november 2007, 22:01
ben je niet in de war met de CE-1, die een stuk gewilder en zeldzamer is?

Goose
13 november 2007, 22:40
Mmmm ik weet het even niet, het was de licht blauwe chorus C(iets)-1 dacht dat het dus de ch1 was, misschien dus niet???? ik kijk morgen wel. Als het de CE-1 is dan neem ik hem wel mee als de prijs niet hoog ligt. Ik laat het wel weten als ik hem heb, dan kunnen jullie wel een mailtje sturen als je interesse hebben voor de CE-1 (de CH-1 neem ik zowiezo niet mee na het horen van jullie antwoorden).

Laters.

Goose
13 november 2007, 22:45
heb net wat zitten picture google-en en ben er achter dat het dus de ch1 is. De ce1 kan het niet geweest zijn (ziet er totaal anders uit). Helaas, dacht even dat ik een pareltje voor jullie had gevonden. Voor mij zelf kan ik hem niet echt gebruiken, ben bassist.

JeroenSchaaf
14 november 2007, 07:27
Hea toch aardig dat je even aan ons denkt!

Rude Perception
14 november 2007, 23:47
heb net wat zitten picture google-en en ben er achter dat het dus de ch1 is. De ce1 kan het niet geweest zijn (ziet er totaal anders uit). Helaas, dacht even dat ik een pareltje voor jullie had gevonden. Voor mij zelf kan ik hem niet echt gebruiken, ben bassist.
Voor bassisten zijn chorussen ook heel leuk....
Moet je alleen wel kijken offie overweg kan met het laag.

bicky
15 november 2007, 11:10
Mmmm ik weet het even niet, het was de licht blauwe chorus C(iets)-1 dacht dat het dus de ch1 was, misschien dus niet???? ik kijk morgen wel. Als het de CE-1 is dan neem ik hem wel mee als de prijs niet hoog ligt. Ik laat het wel weten als ik hem heb, dan kunnen jullie wel een mailtje sturen als je interesse hebben voor de CE-1 (de CH-1 neem ik zowiezo niet mee na het horen van jullie antwoorden).

Laters.

de lichtblauwe is een CE-2, helemaal rechts:

http://i173.photobucket.com/albums/w54/bicky_2007/Pedalen/DSC03178.jpg