PDA

View Full Version : Beste gitaren voor 2e hands



Jellyfish00
13 november 2007, 17:18
Hmm eventjes een topic over 2e hands gitaren. Welke gitaar is over het algemeen een aanradertje of, welke mooie 2ehands gitaar heb jij gespot / gekocht?

luister dit topic is NIET omdat ik een nieuwe gitaar zoek. En alstjeblieft, for the love of god, stop met die les pauls pl0x (speciale mogen wel)

jelly ;)

Orgasmocaster
13 november 2007, 17:43
Persoonlijk vind ik oudere Japanners good value for money.
vooral matsumokos (Westone, Aria, Electra, Etc)
Oude Ibanezzen zijn ook meestal wel goed (artists, Musicians, lawsuits)

ook erg goed zijn de allereerste (Made in USA) Peaveys T-60. ik zie ze nog regelmatig voorbij komen voor $150.

Het ligt er eigenlijk aan wat het budget is, en of je een goede player zoekt of een investering wilt maken..

TimmU
13 november 2007, 17:43
marktplaats ? Gitaarmarkt?

Jellyfish00
13 november 2007, 17:47
eehm jongens het gaat nu niet om waar je ze kan kopen maar ook echt wat zinnigs toevoegen graag xD, dank u voor uw medewerking

LP_CL
13 november 2007, 18:06
eehm jongens het gaat nu niet om waar je ze kan kopen maar ook echt wat zinnigs toevoegen graag xD, dank u voor uw medewerking
het is ook totaal niet echt duidelijk wat je eigenlijk wil jellyfish...

Ever Dying
13 november 2007, 18:06
De PRS SE series zijn over het algemeen wel goedkoop te vinden, tenminste.. Ik heb al aardig geluk gehad met heel wat PRSjes.. :D :)

Rexke21
13 november 2007, 18:30
denk dat hij linkjes wilt of dergelijke?

TimmU
13 november 2007, 18:37
denk dat hij linkjes wilt of dergelijke?
ja ik deed al een aantal 'wilde' suggesties, maar dat is dus blijkbaar niet de bedoeling. we moeten wel meewerken!

almarvk
13 november 2007, 18:43
Ik snap dit topic ook niet helemaal. Daarom gaat ie dicht.

Voor alle beginners: Gebruik de zoekfunctie en maak je verhaal duidelijk!

Vragen? -> PM!