PDA

View Full Version : Engl 2 keer 12"



marc_o
30 januari 2003, 20:17
Weet iemand of Engl ook nog 2 keer 12" boxen maakt die horizontaal zijn i.p.v. vertikaal?
Geluid is prima maar zou liever horizontaal hebben

Mitch
30 januari 2003, 20:24
http://www.engl-amps.com

marc_o
30 januari 2003, 20:33
Ja, dat zijn toch die verticale dingen, die 1 keer 12 heb ik al, maar volgens mij maakten ze vroeger ook horizontale voor de savage 60 ofzo. weet iemand er meer van?

Nielsje
31 januari 2003, 00:04
hehe, gewoon 90 graden draaien toch?:P
man das toch harstikke cool vertikale? dan moet je er 2 nemen, kun je je top er boven op zetten. Marshall had dat vroeger ook met hun P.A. versterkers, man dat moet geweldig zijn zo'n combinatie, die dingen hadden trouwens volgens mij 8 x EL34 en ook 8 inputs... man dat moet geweldig klinken!

eh..volgens mij dwaal(en kwijl:P) ik af...

marc_o
31 januari 2003, 01:34
90 graden zou kunnen, maar die ze nu hebben is niet recht maar een buikje en dat vind ik dan niet mooi op z'n kant, hee, het oog wil ook wat en ik vind dat iedere fabrikant gewoon 2 keer 12' moet maken op een horizontale manier zoals de Kochs marshalls en Rivera's, ze doen het eigenlijk allemaal...

Nielsje
31 januari 2003, 12:47
waarom koop je die dan niet?

LordRiffenstein
31 januari 2003, 13:33
Nee Egnl maakt ze niet en heeft ze ook nooit gemaakt geloof ik. Er zijn een aantal heel interessante horizontale 2x12 cabs te koop, ik denk dan aan Bogner, Orange, Marshall, Koch en vooral THD. De THD 2x12 is werkelijk SUPER.

Groeten,

Yoeri

marc_o
31 januari 2003, 14:47
Ja, al die andere merken ken ik en ze zijn ook goed natuurlijk, alleen, zeikerd die ik ben, vind ik dat ze 'm zouden moeten maken, gewoon voor het zicht wanneer je een halfstck wil, denk dat ze meer zouden verkopen dan met die verticale cabinetjes, maar Eng maakt ook al jaren gee 2 keer 12" combo's mee, dat is erg jammer, ik zou grag mijn Souvereign in 2 keer 12" gezien hebben, nu weet ik wel dat er ook een 2 keer 10" is, maar dat is dan toch weer niet hetzelfde....zucht

morris
1 februari 2003, 00:48
Marc,

Je hebt gewoon 100% gelijk. Ik zal Horst Langer volgende maand eens flink aan de tand voelen.......