PDA

View Full Version : london city zonder geluid



royboy
12 november 2007, 17:07
mijn london city b 120 kt sprong uit toen ik gewoon aant spele was op mijn kamer
ik was aant spele(hij stond nog niet een kwart open) en hij sprong uit en miek een brom geluidje(wat ie anders nooit doet)
wie van de mense die veel van versterkers afweet weet wat er mss aan de hand kan zijn
alvast bedankt roy

Negative K3 fan
12 november 2007, 17:14
check de zekeringen eens

AART
12 november 2007, 17:23
hmm, leestekens zouden je post een stuk duidelijker maken. Misschien een idee?

royboy
12 november 2007, 19:14
check de zekeringen eens
de wekker in mijn kamer werkte nog wel.
maar hij miek ook nog een brommend geluid en er brande nog een lampje(van mijn versterker)
dus daar kant niet aan liggen denk ik.
tog bedankt

ben vanhoof
12 november 2007, 19:19
De zekering in je amp wordt er bedoeld denk ik :)

royboy
12 november 2007, 19:52
De zekering in je amp wordt er bedoeld denk ik :)
ow oke da was dom van mijxD

royboy
12 november 2007, 20:01
check de zekeringen eens
me als die zekering is uitgevallen dan kan der tog geen lampje van mij mp nog brande.
en lask speel dan brand der altijd een lampje(groen)en alsk nu speel(zondergeluid uiteraard) dan brand da ook nog altijd :???:
tog bedankt

Sarco
12 november 2007, 20:11
Het feit dat het lampje brandt zegt niet veel hoor... Verder kan ik je niet helpen.

Trouwens, probeer toch een beetje nederlands te schrijven! Ik denk dat er meer nuttige reacties zullen komen dan.

almarvk
13 november 2007, 19:58
Topic is weer opgeruimd!

@Royboy: Gelieve in correct en leesbaar Nederlands te posten! Zo niet, dan haal ik het net zo hard weer weg.

royboy
15 november 2007, 17:03
Topic is weer opgeruimd!

@Royboy: Gelieve in correct en leesbaar Nederlands te posten! Zo niet, dan haal ik het net zo hard weer weg.
fuck you man ma wa staat der onleesbaar in en die f*cking leestekens makt gen reet uit :sneaky:
tis tog nie da ge der gen reet van kunt leze he f*ck you kut zooi gaa al op een ander forum man

hendrix_appendix
15 november 2007, 17:07
Het is wel weer debielentijd op dit forum he.

En RoyBoyToy- Rot maar lekker op dan! :hippie:

klikokarma
15 november 2007, 17:12
fuck you man ma wa staat der onleesbaar in en die f*cking leestekens makt gen reet uit :sneaky:
tis tog nie da ge der gen reet van kunt leze he f*ck you kut zooi gaa al op een ander forum man

Ach, hij is simpelweg te gefrustreerd om normaal te kunnen tikken. :satisfie:

Nielsje
15 november 2007, 17:43
fuck you man ma wa staat der onleesbaar in en die f*cking leestekens makt gen reet uit :sneaky:
tis tog nie da ge der gen reet van kunt leze he f*ck you kut zooi gaa al op een ander forum man

Beste Roy,

je bent hier nieuw, en post je berichten in (voor ons in ieder geval) onleesbaar 'Nederlands'. Woorden als 'miek' etc begrijpt niemand hier. Waar kom je vandaan? Je maakt mij niet wijs dat je zo hebt leren spellen en schrijven, zelfs al kom je uit België!

G.G.
15 november 2007, 18:41
fuck you man ma wa staat der onleesbaar in en die f*cking leestekens makt gen reet uit :sneaky:
tis tog nie da ge der gen reet van kunt leze he f*ck you kut zooi gaa al op een ander forum man

Ff voor de nederlanders:

Copuleer jou, man. Maar waar staat er iets onleesbaars in? Die copulerende leestekens maken toch geen anus uit.
Het is toch niet zo dat je er geen bibs meer van kan begrijpen? Copuleer jou, vagina zooi. Ik ga al naar een ander forum toe.

mikeyaxeman
15 november 2007, 18:52
:confused: Sjesus, royboy doe eens niet zo gefrustreerd!
Ze vragen je alleen om in goed nederlands te typen waar ze gelijk in hebben en jij valt meteen uit. :stop:
Ze willen je hier graag helpen en op deze manier neemt niemand je meer serieus....

d'oh
15 november 2007, 19:03
Ff voor de nederlanders:

Copuleer jou, man. Maar waar staat er iets onleesbaars in? Die copulerende leestekens maken toch geen anus uit.
Het is toch niet zo dat je er geen bibs meer van kan begrijpen? Copuleer jou, vagina zooi. Ik ga al naar een ander forum toe.

Ik ben toch blij dat je het even vertaalt, want ik kan best wat dialecten verstaan, maar als het dan ook zo geschreven wordt, kan ik er geen wijs uit worden! :rockon:

(helemaal copuleer jou, fantastisch!)

almarvk
15 november 2007, 19:10
En dat is een ban voor Royboy. Dit soort taal hoeft een moderator en een ander willekeurig forumlid niet te pikken.