PDA

View Full Version : gitaarwinkel Jackson op max 250 km van Gent



rigor mortis 99
12 november 2007, 14:34
Hallo,

ik heb me overlaatst een Jackson DK2M Dinky besteld. Nu zijn die levertijden blijkbaar extreem lang, ik bestelde hem in september en zal hem volgens de winkel pas hebben na nieuwjaar... ook al hoorde ik hier verschillende mensen die wel 5 tot 6 maand moesten wachten.

zijn er mensen die gitaarwinkels weten op max 250 km van gent waar ze hem misschien wel liggen hebben (liefst in transblack). Dan kan ik eens bellen naar die winkel.

zolang wachten op mijn eerste elektrische gitaar, tis een hel.. met deze vooruitzichten moet ik maar effen rustig verder tokkelen op mijn acoustische.

hesse
12 november 2007, 14:35
caerts in leuven heeft redelijk wat met jacksons. Misschien dat je daar meer geluk hebt.
Maar in die kleur hebben ze hem zeker wel niet nu.

Ic3gl0vE
12 november 2007, 14:39
Hoe ver is het naar Keulen? Musicstore.de zit daar en die is heel groot, misschien hebben ze daar wel wat voor je.

rigor mortis 99
12 november 2007, 14:52
Hoe ver is het naar Keulen? Musicstore.de zit daar en die is heel groot, misschien hebben ze daar wel wat voor je.
keulen is er 270. had vooraf al gekeken, das de enige kanshebber die ik kende.
merci

pol
12 november 2007, 16:01
laten opsturen he, als er iets mis mee is kan je ze altijd terugsturen.

Rormo
12 november 2007, 16:02
keulen is er 270. had vooraf al gekeken, das de enige kanshebber die ik kende.
merci

Musicstore in Keulen kun je gewoon op laten sturen. Die hebben 30 dagen niet goed, geld terug garantie. Je loopt dus weinig risico.

LP_CL
12 november 2007, 16:11
Probeer eens Piens in deinze. Je betaalt wellicht wel meer, maar daar hebben ze wel wat USA jacksons.

Badman
12 november 2007, 16:34
Piens heeft een degelijke keuze wat Ibanez/Fender/Epiphone betreft... maar LTD en Jackson is er veel te schaars aanwezig. Vorige keer kon ik er de Jacksongitaren op m'n één hand tellen.

rigor mortis 99
12 november 2007, 17:59
Piens heeft een degelijke keuze wat Ibanez/Fender/Epiphone betreft... maar LTD en Jackson is er veel te schaars aanwezig. Vorige keer kon ik er de Jacksongitaren op m'n één hand tellen.
Piens ben ik enkele maanden geleden eens binnengeweest, en idd heel veel van jackson hebben ze daar niet. om dan nog maar over hun prijzen te zwijgen :d.

ik ga morgen es bellen naar musicstore, zoals hier al gezegd is....
hoe zenden ze dit op? taxi post, courierdienst?

Badman
12 november 2007, 18:08
Koerierdienst: DPD of UPD... Onlangs nog in Musicstore geweest en daar was het hetzelfde liedje: veel Fender/Gibson... LTD/Jackson bijzonder weinig.

Badman
12 november 2007, 18:11
Ik denk trouwens dat ze in de Key Music in Sint-Niklaas ook wel wat Jackson hadden staan... bel ze eens op, zelfs al kost het iets meer: naar Keulen rij je ook niet voor niets.

Zou Piens/Key en Musicstore eens opbellen en wat prijzen vergelijken dus :)

Lord Abortion
12 november 2007, 18:14
Rudy's Music Shop in Oostende had (heeft?) meestal wel wat Jacksons hangen. Hierzo: http://www.rudys-musicshop.be/

Snarx
12 november 2007, 18:41
Sonnor in Eeklo al geprobeerd?
Heeft nie zoveel gitaren, de standaard, Fender, Ibanez, maar heeft wel een paar Jacksons hangen, moet je maar es checken?

bert k
12 november 2007, 18:54
Feedback in Rotterdam heeft een stel Jacksons hangen, zie deze link (http://www.feedback.nl/?id=26&a=9&pag=16&order=3&treeID=2_1). Wat zal het zijn, 200 km?

rigor mortis 99
13 november 2007, 15:03
vandaag naar al deze winkels gebeld...
overal hetzelfde verhaal. niet hangen en lange levertijd, want de hoofdverdeler heeft zelf geen voorraad meer.

dus dat wordt wachten. bij guitarshop in gent waar ik de mijne besteld heb hangt er nog wel enen, maar das een donkerrode (niet echt mijn kleur) dus wacht ik liever af...

(staat hier ergens op het forum hoe je foto's vanop je pc kan posten?) want heb dat al enkele keren geprobeerd maar het lukt me niet.

yooo