PDA

View Full Version : Tab ook op youtube



tabmaniac
12 november 2007, 14:18
hier een filmpje van mij en de nieuwe gitarist:)

paar foutjes maar goed, we zijn tevreden! :blast:

http://www.youtube.com/watch?v=QeAh_bhmdeE

hendrix2
12 november 2007, 14:24
Klinkt goed hoor.
Een gitaar lijkt wel lichtjes anders gestemd te staan in vergelijking met de andere. Niet echt storend, maar op sommige plaatsen klinkt het soms wat vals daardoor.

Wel vette riffs!

Ibanez666
12 november 2007, 15:50
Dat gaat behoorlijk synchroon jongens, petje af! Alleen de pull downs in het begin van de achterste gitarist klinken niet helemaal lekker (zuiver).

tabmaniac
12 november 2007, 15:58
dat scheelt, ik ben de voorste;)

glennshred
12 november 2007, 16:15
prachtig gespeeld jongens, ik zou dit wel is graag willen horen in
combinatie met bass en drums..

:rockon:

Ibanez666
12 november 2007, 16:19
dat scheelt, ik ben de voorste;)


Dat zou ik ook zeggen ;-)

Noid
12 november 2007, 23:33
Dat introstukje is vals (gitaren zijn niet helemaal goed op elkaar gestemd lijkt het) en ik vind het ook niet echt goed passen bij de daar gespeelde slagpartij.

Dat riffen wat jullie daarna samen doen vind ik dan wel weer lekker strak en ook qua compositie lekkere rifs. Mooi om te horen dat jullie samen zo strak spelen. Dat de gitaren niet echt op elkaar gestemd zijn (of de intonatie van 1 of beide gitaren klopt niet) hoor je helaas ook daar in de "hoge stukjes". Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat klinken met ronkende bas en drums.

tabmaniac
13 november 2007, 09:57
Dat introstukje is vals (gitaren zijn niet helemaal goed op elkaar gestemd lijkt het) en ik vind het ook niet echt goed passen bij de daar gespeelde slagpartij.

Dat riffen wat jullie daarna samen doen vind ik dan wel weer lekker strak en ook qua compositie lekkere rifs. Mooi om te horen dat jullie samen zo strak spelen. Dat de gitaren niet echt op elkaar gestemd zijn (of de intonatie van 1 of beide gitaren klopt niet) hoor je helaas ook daar in de "hoge stukjes". Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat klinken met ronkende bas en drums.

als het goed is, is het over ongeveer 2 maand te horen op een demo!:)

Luke-wannabe
13 november 2007, 11:46
Yeah! Lijkt een beetje Emocore achtig, als ik dit zo hoor. Klinkt goed. Lekkere gitaristen ook jullie allebei! Enige kritiek is dat de achterste gitarist heel irritant de snaar weg trekt bij die solo/melodielijntjes.

Bram+
13 november 2007, 11:50
dat scheelt, ik ben de voorste;)
Ik ben benieuwd hoe het klinkt met bas en drums in ieder geval.

Hoe vindt die achterste gitarist zijn gitaar? Ibanez S670FM toch? Staat ook op mijn verlanglijstje voor sinterklaas.

TimoSomers
13 november 2007, 11:53
De slagpartijen en riffs zijn erg lekker maar ik vind de bends van de achterste gitarist echt HEEL irritant.

tabmaniac
13 november 2007, 12:12
Ik ben benieuwd hoe het klinkt met bas en drums in ieder geval.

Hoe vindt die achterste gitarist zijn gitaar? Ibanez S670FM toch? Staat ook op mijn verlanglijstje voor sinterklaas.

hij is er erg tevreden mee! erg gave gitaar, leuke trem ook!:)

@Timo: klopt, er word aan gewerkt, hij speelt al enige tijd gitaar, maar is pas begonnen met electrisch, daarvoor vooral klassieke stukken, dus hij heeft nu nog moeite met pinchen, er word aan gewerkt dus;)

TimoSomers
13 november 2007, 12:42
hij is er erg tevreden mee! erg gave gitaar, leuke trem ook!:)

@Timo: klopt, er word aan gewerkt, hij speelt al enige tijd gitaar, maar is pas begonnen met electrisch, daarvoor vooral klassieke stukken, dus hij heeft nu nog moeite met pinchen, er word aan gewerkt dus;)

Ahh vandaar, ja klopt dan is de overgang erg raar om ineens te moeten benden.
Riffs zijn echt retestrak, das erg vet !

tabmaniac
13 november 2007, 15:43
Dankje!!:D