PDA

View Full Version : Wat is er aan de hand met mijn Hotrod Dlx?



episua
12 november 2007, 08:51
Beste mensen,
Afgelopen zaterdag had ik een optreden maar na 3 songs hield mijn Fender hotrod dlx er mee op, balen dus. Het geluid was gewoon ineens weg. Wanneer ik 'm weer opnieuw aanzette deed ie het weer 1 minuutje waarna het geluid langzaam doofde. Het lijkt mij dat mijn eindbuizen hun beste tijd hebben gehad, maar eenmaal thuis doet de versterker het gewoon weer. Wanneer ik de versterker aan heb en geen kabel in de input heb maakt ie wel wat rare wisselende bromtonen.
Wie van de versterker experts heeft enig idee wat er aan de hand is?

Rick trodat
12 november 2007, 10:50
Ja, ik heb het toen ook gehad met mijn vox vt. Midden in een optreden geluid weg. thuis deed ie het weer. Vervolgens een expert naar laten kijken. Nieuwe eindbuis erin, en er zaten een aantal draadjes nog maar half vast. Vervolgens vast gemaakt. Geen probleem meer, tot een week geleden, viel weer het geluid weg. Echter is er nu geen aanwijsbare reden meer voor. Ik zou em wegbrengen naar een amp expert. Er kunnen zoveeel dingen mis mee zijn.

episua
12 november 2007, 14:00
Tja, hij zal denk ik zowieso naar een reparateur toe moeten. Iemand anders nog enig idee wat waar het probleem in zit?