PDA

View Full Version : Slaggitarist(23) zoekt band om lekker mee te jammen



McLambo
30 januari 2003, 19:03
Hallo, ik zoek een leuke band om lekker mee te jammen/raggen. optredens hoeft nog niet zo. ik ben niet zo goed, maar speel al sinds 16 gitaar en heb 2,5 jaar les gehad. ben in bezit van eigen versterker, gitaar en pedalen. Stijlen: lekker raggen: Fear Factory, Ill Nino, etc

Eerst kijken? http://www.mc-lambo.tk


Speel momenteel niet zoveel want alleen is ook maar alleen. :sad:

Ik woon in Garderen, maar daar speelt volgens mij niemand gitaar, dus als er iemand nog een jammer kan gebruiken in omgeving Ermelo/Harderwijk...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: McLambo op 2003-01-30 19:05 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: McLambo op 2003-01-30 19:06 ]</font>

FragDaddy
30 januari 2003, 19:32
ik heb even op je website zitten kijken. mooie foto van jou en je gitaar. alleen je wijst erop dat het een les paul STANDARD model is?? nou, aan de kop te zien is het toch echt een les paul Custom model. :smile:

even ontopic. tja. ook in ermelo/harderwijk gaat het niet zo hard met de bands. (ik ben zelf ook al een tijdje aan het rondkijken)

gitaristen zat, maar drummers/bassisten/zangers zijn een heel ander verhaal..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2003-01-30 19:33 ]</font>

McLambo
31 januari 2003, 08:21
Wat voor muziekstijlen bespeel jij zo?