PDA

View Full Version : Nieuwe versterker.... kapot..Vox



JeroenSchaaf
11 november 2007, 10:26
Dus... eindelijk maar eens een modeling amp gekocht een Vox ad60vt met vc12 voet controller.

Vanavond gebruikt, en ik in een keer ......viel die uit. ( Had back-up bij me Gellukig!)

Ik in de pauze proberen te onderzoeken wat het nou is, stroom er weer op, aan en uit proberen. Deed helemaal niks.

Zekering eruit getrokken! jah daar zat het probleem! Maar hoe kan het komen dat de zekering eruit knalt?

We speelden op krachtstroom., Heeft iemand een idee van hoe dit kan?

Baker
11 november 2007, 10:37
dat krijg je d'r van.
Die digitale shit kan nergens tegen ... ;)

JeroenSchaaf
11 november 2007, 10:43
Dat weet ik niet ;) heb hem nog maar net een dag. mischien is het ook wel heeeeeeeeel iets anders.

Normaal speel ik op een buizenbak , maar in een coverbandje is modeling wel makkelijk.

jacky
11 november 2007, 12:10
gelukkig nieuw gekocht lekker FF terug brengen voor de garantie

En inderdaad die digitale / transistor bakkies zijn wat gevoeliger dan zon oud buizen beest.

JeroenSchaaf
11 november 2007, 12:48
Nieuw tweedehans! maar goed ik denk dat dat inderdaad de beste optie is.

Of komt dit probleem vaker voor bij deze versterker?

the sure thing
11 november 2007, 14:04
We speelden op krachtstroom., Heeft iemand een idee van hoe dit kan?.... eeehhh... Je gaat toch niet vertellen dat je 380V op je combo'tje hebt aangesloten :eek:

DeiDRagonas
11 november 2007, 14:22
En inderdaad die digitale / transistor bakkies zijn wat gevoeliger dan zon oud buizen beest.


Uh huh.. riiight.
Stoot jij es ff flink tegen je buizenbak vlak na een optreden dan.

Maarreh Joene, tis wel kloten dat je weer zo'n eind moet rijden he?
Ik zou misschien een nwe zekering erin stoppen en alsnog die gast even mailen (liever bellen!!) en het voorval voorleggen met de vraag hoe dat zou kunnen. Hij is tenslotte de verkoper, misschien is er ooit wel een reparatie aan geweest wat ermee te maken zou kunnen hebben. Je weet t niet.

Daarna die amp eens even flink aan de tand voelen en echt een paar uur spelen op dat ding... Kijken of die zekering er weer uit gaat.

c je...

Grt, R!

DeiDRagonas
11 november 2007, 14:25
.... eeehhh... Je gaat toch niet vertellen dat je 380V op je combo'tje hebt aangesloten :eek:

Nope, gewoon 220v...
(ik had de eer t geluid te doen gister. GOED optreden btw!)

Roy

marter544
11 november 2007, 16:10
Wat bedoel je dan met krachtstroom? Krachtstroom is 380 volt, en dan is et logisch dat je spullen naar de kloten gaan..

casper innosence
11 november 2007, 16:14
Wat bedoel je dan met krachtstroom? Krachtstroom is 380 volt, en dan is et logisch dat je spullen naar de kloten gaan..

zal vast wel n omvormer tussen gezeten hebben dan...

the sure thing
11 november 2007, 16:37
zal vast wel n omvormer tussen gezeten hebben dan...Nou, dan zat misschien daar t probleem.

JeroenSchaaf
11 november 2007, 17:43
Wat Roy zegt, ik zal de verkoper even bellen. En proberen een nieuwe zekering er voor te krijgen.

Er zat natuurlijk een Omvormer tussen. ( ben niet compleet gek)

DeiDRagonas
12 november 2007, 00:28
Tsss... Die gasten lezen ook gewoon geen posts he?
Joene, laat me ff weten hoe t afgelopen is.

Grt Roy!