PDA

View Full Version : Lidl gitaar. Sorry zie net dat er al een topic over was geweest



Rob B
9 november 2007, 17:14
Kan deze topic verwijderd worden.

Srry

Kaïn
9 november 2007, 17:19
yamaha is opzich geen slecht merk. Je moet niets bijzonders verwachten, maar stagg brandhout is het niet. Voor een kind van 10 lijkt dit me helemaal geen slechte keuze!

Danielovich
9 november 2007, 17:44
mn ouders hebben mijn eerste gitaar ook bij de lidl gekocht;) t was ook een yamaha pacifica (stond toen in de folder, en op de doos) maar op de headstock stond eterna ofzo. k heb er wel een paar jaar plezier van gehad;) idd veel beter dan stagg imo.

kenx
9 november 2007, 18:06
mn ouders hebben mijn eerste gitaar ook bij de lidl gekocht;) t was ook een yamaha pacifica (stond toen in de folder, en op de doos) maar op de headstock stond eterna ofzo. k heb er wel een paar jaar plezier van gehad;) idd veel beter dan stagg imo.
WAAROM BREKEN JULLIE STAGG IN GODSNAAM ZOOO AF? DAT IS EEN PERFECT BEGINNERSMERK

Tho
9 november 2007, 18:09
WAAROM BREKEN JULLIE STAGG IN GODSNAAM ZOOO AF? DAT IS EEN PERFECT BEGINNERSMERK

capslock apekop! Stagg was verrot, is verrot, en zal altijd verrot blijven. Met de nadruk op de punt achter 'blijven'

guitartub
9 november 2007, 18:09
WAAROM BREKEN JULLIE STAGG IN GODSNAAM ZOOO AF? DAT IS EEN PERFECT BEGINNERSMERK

........NOT!!