PDA

View Full Version : Goodeve'



Bailey
9 november 2007, 01:07
Hello medemuzikanten,

Ik zal mij even heel cliché voorstellen..
Ik ben Mike Roelvink en ben 15 jaar.
Ik speel nu bijna 4 jaar gitaar en heb bepaalde titels op mijn naam staam. Wil later verder in de muziek, maar het is een risicovol vak.
Mijn stijlen zijn voornamelijk Floyd Rock, Blues, Rock, Hardrock.
Ik speel in een bandje, Display ( www.Displaymusic.nl , let niet op de slechte demo's :$ ).
Verder heb ik ook een Youtube acount en die is www.youtube.com/MikeRoelvink

Afgelopen maart heb ik in Ahoy tijdens Classics in Rock opgetreden, dat was de mooiste ervaring uit mijn leven :) (Filmpje staat op youtube).

Mijn gear : Guitars: Gibson Les Paul Classic 60' , Blade Durango DD2, Blade Delta, Fender Telecaster USA, Höffner Celebrity 12 string, Farida Strat ( wall Decoration, signed by all stars @ Ahoy 2007 concert ). Amp: Marshall MG100dfx. Boss BCB-60: NS1 noise supressor, BD2 Blues Driver en een Dunlop Jimmy Hendrix Cry Baby.
http://i45.photobucket.com/albums/f62/RookieBoy/gitaren.jpg

Hoop dat het een beetje duidelijk is:) Als er nog wat is wat je wilt weten. Altijd vragen!

Groetjes Mikey

Makor1966
9 november 2007, 01:17
Goed filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=U88J5IYvGEA) mooie gitaar ook.
Neem aan dat we nog wel meer van je zullen horen in the future :cooler:

DeiDRagonas
9 november 2007, 04:40
Welkom welkom Mikey...

Vraagje... JOUW gear??
(of dat van je vader? ;) )

En wat zijn "bepaalde titels" eigenlijk???

Maar je speelt best ok, compliment.

Grt Roy!

'66 special
9 november 2007, 07:28
Welkom op het forum.

Bailey
9 november 2007, 07:54
Welkom welkom Mikey...

Vraagje... JOUW gear??
(of dat van je vader? ;) )

En wat zijn "bepaalde titels" eigenlijk???

Maar je speelt best ok, compliment.

Grt Roy!

Mijn vader is ook gitarist.. Die is alleen lang niet zo gedreven als ik.. We betalen allebei mee aan m'n gitaren.. Maar het is wel mijn gear ;) ( mijn vader betaalt mee aan de gitaar omdat ie ze mooi vind.. maar eigenlijk alleen maar zodat ik erop kan spelen, maargoed niet denken dat ik verwend ben ofso .. want ik werk er hard voor :P)

Bepaalde titels in de vorm van wedstrijden winnen.. Classic Rock Kid 2007, waardoor ik in Ahoy ben beland. Er was een prijs voor de RaboPopprijs.. Daarna ben ik door Cor Bakker gocontacteerd om iets te gaan doen in de vorm van een wedstrijd. etc.

hendrix_appendix
9 november 2007, 09:10
Zolang je maar beseft dat je een lucky bastard bent ben je van harte welkom hierzo.;)

Weet je trouwens zeker dat je 15 bent? :???:

Bailey
9 november 2007, 13:03
Jup 08-09-1992 :P ben het nog nog niet zo lang :P Why? XD legitimatie zien ??

hendrix_appendix
9 november 2007, 15:14
Ghehe nee ik geloof je wel, je spreekt vrij goed engels namelijk voor iemand van 15. Trouwens een vraagje, vind je het niet zonde om met zulke gitaren over zo'n Marshall MG te spelen? Gezien jouw stijl zou ik toch eerder een fijne buizenamp daarvoor nemen.

Bailey
9 november 2007, 15:18
True, dat wil ik ook heel graag, maarja money is the issue :) we hebben helaas geen geld te veel.. Dus ik zal maar moeten wachten denk ik. Mijn ouders zijn net gescheiden dus dat zal er ook nog wel niet inzitten.. Aghja ben tevreden met wat ik heb so far.. I mean, ik heb niks te klagen toch :) Dus voorlopig moet ik daar maar vrede mee hebben. misschien gewoon nog meer werken :P aghja komt nog wel denk ik :) Vooralsnog voldoet dit opzich wel..

Mikey

Timmy
11 november 2007, 19:42
MIKEEEEEEEEEY :D:D!! Welkom hier, ik denk dat het wel een plek is waar je je thuis kan voelen, veel kan luisteren en veel kan leren, ben blij dat je toch maar eens hebt geregistreerd hier ;)! Yay!

Bailey
17 november 2007, 16:46
Owja, Timmyy jij bent hier ook nog ^^ helleu.. Ja ik vnid dit wel een relaxte plek voor gitaargerelateerde onderwerpen :D

spreek je