PDA

View Full Version : Belg.......(west vlaming)



DBD
8 november 2007, 22:21
Hallo
Weeral een Belg, maar wat maakt het uit, toch? De naam is Tony, ben 35jaar "jong" en woon nabij Brugge in het Belgenland.
Ik probeer al ongeveer 10jaar gitaar te spelen. Het niveau is eerder aan de lage kant om het lichtjes uit te drukken. Door te veranderen van baan heb ik nu vééééél meer tijd en kan ik wat meer met de muziek bezig zijn. Ben terug lessen gaan volgen om de theorie en toonladders eindelijk eens onder de knie te krijgen.
De gitaren stellen ook niet echt veel voor, Fender Strat USA van 1990, squier strat, Ibanez semi accoestisch, Fender versterker.
De muziek die ik vooral beluister, de metal van de jaren 80a90 maar ook recenter metal en rock.
Verder wil ik me nog wat bezig houden met het uitbouwen van een amateur studiootje.

Mr.Fingers
8 november 2007, 22:28
welhekomen waarde landhenoot, moohe je veel plezier hebben hier op het forum...


hroeten,

Mr.Finhers (van Antwerpen)

'66 special
8 november 2007, 22:31
Wij zijn toch allen Europeanen (hoewel wij hier fijn tegen die grondwet hebben gestemd :hippie: ) dus een Europees welkom!!

JohnLord
8 november 2007, 23:09
Het lijkt alsof veel Vlamingen alvast een voorschot nemen op een mogelijk op handen zijnde opsplitsing van hun land en hun heil zoeken in Nederland (geintje). Welkom op het forum en je gear is best ok hoor!

freekick
9 november 2007, 11:48
gezellig ! al die Belgen.

Paulusstrat
12 november 2007, 21:02
Fender Strat USA van 1990 dit stelt echt wel wat voor Fender Stratocasters zijn top gitaren heb zelf ook een fender stratocaster zijn mooie gitaren hoor

cardinal
12 november 2007, 21:08
We gaan straks hokken met elkaar en dan heten we Nederbelgen ofzo.

Welkom hier.

joskedentweede
13 november 2007, 22:48
ja, ik ben ook redelijk nieuw, en Belg

ik wist niet dat het verplicht was je voor te stellen
ik ben wel van het wondermooie Aantwaarpe

rock 'n rooooll-groete
Jonathan

bert k
15 november 2007, 16:29
Hier is helemaal niets verplicht. Puur plezier en geklets. Welkom!