PDA

View Full Version : Vraagies over stekkertjes en dingen!



rickert
6 november 2007, 19:14
Hi peepz,

Ik heb sinds kort een warwick gigboard van ons aller skiets. Daar zitten stekkertjes bij van minijack naar zo'n stekkertje wat normaal in je pedaal zit. Maar bij EHX Holy Grail is dat een ander stekkertje?? Weet iemand waar ik daar de juiste voor kan krijgen? Ook zit er 1 minijack naar batteryclip bij, maar ik heb 2 pedalen die niet op de adapter kunnen, dus daarover ook de vraag of jullie een zaak weten waar ik dat kan halen? Ik heb gegoogled en de bekende onlinezaken geraadpleegd, maar vooralsnog zonder succes!

Thanks alvast!

Rinze
6 november 2007, 19:16
Je bedoelt verloopsnoertjes voor de stroomvoorziening? Die hebben ze toch bij elke goeie muziekzaak? Ze staan misschien niet in de onlineshops omdat het wat onooglijke dingetjes zijn, maar ik kan ze in Grunn bij twee winkels altijd zo uitzoeken, dus ga er van uit dat dat elders ook zo is.

rickert
6 november 2007, 19:17
Okedan, dan duik ik morgen maar eens de stad in met een voorbeeldje erbij!

drap
6 november 2007, 19:27
Deze moet je hebben Rick:

http://www.westerhaven.nl/shop/catalog/krt000000000005747.jpg

Als je naar die naam vraagt, dan weten ze het vast wel wat je bedoelt.

rickert
6 november 2007, 19:28
Deze moet je hebben Rick:

http://www.westerhaven.nl/shop/catalog/krt000000000005747.jpg

Als je naar die naam vraagt, dan weten ze het vast wel wat je bedoelt.

Okedan, gewoon electronicazaak? En hebben ze daarvan ook zo'n batteryclip?

Nitefly7
6 november 2007, 19:32
Okedan, gewoon electronicazaak? En hebben ze daarvan ook zo'n batteryclip?

de Visual sound verloops zul je bij 'n muziekzaak als Max in Den Haag vinden ...

drap
6 november 2007, 20:56
Okedan, gewoon electronicazaak? En hebben ze daarvan ook zo'n batteryclip?

Dat weet ik eigenlijk niet, of elektronikazaken die kabeltjes ook hebben. Maar eigenlijk alle beetje gitaarzaken hebben ze wel. Gezien je uit Zoetahmeah komt, lijkt de tip van Nitefly me een goede optie.

rickert
7 november 2007, 16:10
Helemaal super, net bij MaxGuitars geweest en alle pedalen hebben nu voeding van het board. Nu nog effe op Duitsland wachten voor m'n patchkabels en hij is soort van af :strat:

JvD.
11 november 2007, 14:32
let op, mijn holy grail geeft ruis op een DC chain.. hij wil geen aarde delen met andere pedalen

drap
13 november 2007, 15:56
let op, mijn holy grail geeft ruis op een DC chain.. hij wil geen aarde delen met andere pedalen

Die van mij wel, maar ze slokken wel enorm veel vermogen op volgens mij. Ik ben geen kenner, maar ik heb het idee dat dat het probleem is met die dingen. Ik heb het ook met een ander EHX pedaal trouwens.

EuroCinema
13 november 2007, 16:26
Mijn dr Q nano doet ook gek idd, geeft een brom die weg is als ik 'm aanraak :o