PDA

View Full Version : Custom naamplaatje?



Balthazar
6 november 2007, 16:17
Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om mijn bandnaam op mijn amp te hebben staan.
Ik ben op zoek naar iemand of een bedrijf die een naamplaatje kan maken voor op mijn top. dus 'Balthazar' waar nu 'Laboga' staat ofzo. weet iemand waar dat kan ?

alvast bedankt,
wieger

wbz
6 november 2007, 17:14
Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om mijn bandnaam op mijn amp te hebben staan.
Ik ben op zoek naar iemand of een bedrijf die een naamplaatje kan maken voor op mijn top. dus 'Balthazar' waar nu 'Laboga' staat ofzo. weet iemand waar dat kan ?

alvast bedankt,
wieger


ligt er aan wat voor plaatje je precies zoekt, vaak kun je bij ijzerwarenhandels wel, volgens mij heten het resopals, laten maken. zeg maar waar ze ook naamplaatjes voor bij de brievenbus van maken

interessander
6 november 2007, 18:31
Ik heb voor een vriend van me zijn naam in marshall letters uit kunststof laten lasersnijden, ziet er super uit, voor meer info kun je me een PM sturen.

Eko
6 november 2007, 18:46
Beletteringszaak zou je moeten kunnen helpen. Ik laat zelfs slagplaten graveren op mijn gewenste lettertype.

Kaboemba
6 november 2007, 19:26
Beletteringszaak zou je moeten kunnen helpen. Ik laat zelfs slagplaten graveren op mijn gewenste lettertype.

tja dan rest er maar 1 ding.



Foto's !!!!!!!!!!!!!!

tabmaniac
6 november 2007, 20:55
Ik kan het ook voor je regelen, dus als je wilt moet je maar pm-en;)

RolandT
6 november 2007, 20:58
Ik kon eigenlijk gewoon kiezen wat ik wou maar kon niet beters verzinnen dan mijn naam (mijn band naam is elke maand anders :) )
http://www.10pont.net/minimat.jpg

ben vanhoof
6 november 2007, 21:13
Ik heb een verduisterde plexiplaat geplaatst ipv de normale plaat die voor de lampen van mn head zit (H&K achtig). Waarschijnlijk als we eens stickers laten drukken ofzo laat ik een grote sticker drukken die dan op die plaat komt. Mss is zoiets iets voor jou?