PDA

View Full Version : Toch maar een korte voorstelling!



Yamhammer_71
6 november 2007, 13:09
Hallo, ik ben Yamhammer_71. Mijn echte naam is Jan en ik woon in Den Bosch.
Ik ben 36 jaartjes oud en ben vanaf kleins af aan al besmet met het gitaarvirus. De 'Les Paul' heeft me altijd al gegrepen toen ik als kind al naar bands stond te kijken en op mn 17e had ik mn eerste, echte LP Standard gekocht in Den Haag. Die gitaar heb ik nog steeds. Ik ben vrijgezel en woon in een gezellig flatje, waar ik voornamelijk akoestisch speel en op mn electrische Gibsons unplugged zit te spelen (vanwege teveel herrie voor de buurtjes anders!).
Ik speel in een pop/rock band waar we allerlei moderne covers spelen, van Artic Monkeys tot aan RHCP etc. Ik speel voornamelijk poprock solo-gitaar, omdat slag minder mn ding is voor improviseren (wel voor van buiten leren). Voor de solo's kan het elke keer weer net iets anders zijn, omdat ik me daar behoorlijk vrij in voel (ook in bandverband).
Verder drink geen alcohol en irriteer ik me ook niet aan anderen als ze wel drinken in mn omgeving. Ik rook wel, veel te veel. Stoppen zit er niet in en minderen al helemaal niet, maar dat komt allemaal wel goed.
Verder werk ik parttime in de groenvoorziening, lekker buiten karweitjes doen en met de natuur bezig zijn :rockon:

Hoewel ik als een lul kan overkomen op de gitaarfora, zo lief als een poesje ik ben in het 'echte leven'.
Ik hou van humor, droge onzin en ouwehoeren op internet...maar niet altijd heeft iedereen daar gevoel voor of begrip etc. Nja, zo ben ik. Ik lig vaak genoeg echt in een deuk achter de laptop wanneer er weer van die onzinnige, lachwekkende opmerkingen of posts worden gemaakt (zowel van mijn kant als vd andere kant). Ach ja, zolang er nog wat geouwehoerd kan worden vind ik dat niet erg :dance:
Verder poker ik regelmatig (Texas Hold'em) met vrienden/familie, omdat het altijd een gezellig en uitdagend spel is.

Ben wat aan de late kant, maar dan heb ik me toch een beetje voorgesteld.

'66 special
6 november 2007, 13:11
Beter laat dan nooit, welkom.

Ibanez666
6 november 2007, 14:02
welkom leeftijdsgenoot. Van welke maand ben je?

heinz3110
6 november 2007, 14:24
1500+ posts en "dan wat aan de late kant" :D :D

Nou ja, weten we weer wat meer van de hoed en de rand, Yamhammer. Altijd wel interessant, vind ik. Welkom!