PDA

View Full Version : SKA-PUNK in belgië, wie wil er met ons mee ??



skabouter
30 januari 2003, 12:20
Hallo, wij (jablecna Stava) treden 4 april op in belgië op een ska-punk festivalletje.
I against I , madskats, shit dixit en meer bandjes treden er op.

we gaan met een hele groep, met een gehuurde bus. Wie wil er mee in JCS bus ????

Bier is er maar 1 euro !! :smile:

http://www.jcska.tk voor meer info !

Eternal Despair
30 januari 2003, 19:07
Wij (troubleshooters) hebben wel intresse. Maar als het goed is heeft de gitaris/zanger (Peter van de Brug) je al een mailtje gestuurd.

Wat is precies de bedoeling ? Gewoon daar optreden met ze allen en daarna helemaal kapot zuipen !? :grin:

Ik hoor nog wel van jullie

MeetTheDecline
2 februari 2003, 22:21
Als dat de bedoeling is (voor bandjes om op te treden) heeft mijn band ook wel interesse
Wij zijn een punkrockband uit Hilversum

skabouter
17 februari 2003, 00:51
eeerrrrr, nee. de bedoeling is dat WIJ optreden, met nog anderen (I against I, Madcats etc.) en dat staat al vast.

maar gewoon wie er mee wil naar een leuk avondje bands en goedkoop bier !!!

Eternal Despair
17 februari 2003, 17:52
Laat dan maar zitten... :smile:

Bastijn
18 februari 2003, 19:19
Een paar vrienden van me runnen ook een skaband, de SKABALTERS. Moest ik aan denken toen ik jouw naam zag....

http://www.skabalters.tk

skabouter
18 februari 2003, 23:24
vet coole site man ! leuke foto`s. ja, naam lijkt wel op die van mij.
en wat ook grappig is, is dat hun sitebouwer ook peter heet, net als de onze.
alleen ik kan de liedjes niet luisteren, dat vind ik errug jammer, ben wel benieuwd wat voor muziek het is

mooi meisje, die laura :grin:

Bastijn
19 februari 2003, 10:08
Laura heeft een vriend......:/

Die MP3tjes op die site zijn wel te luisteren, ze staan alleen heel erg zacht.

skabouter
2 maart 2003, 13:19
hehe, ik ook hoor.. :smile:

die mp`stjes doen het nu ja ! deed eerst wat fout.

sickpunk
3 maart 2003, 21:52
bands spreken me wel aan..... I against I damn, super band... en ska is gewoon heerlijk... maarja.. me ouders zullen nie zo blij zijn.. "pap mam ga 4 april met wat wild vreemde ff naar belgie".. dus nop kan nie

skabouter
5 maart 2003, 16:52
tja.....daaar was ik al bang voor....

we hebben hier en daar wat oproepjes neergezet, en als de opkomst groot was zouden we een bus huren om iedereen mee mee te nemen naar belgie... maar zoveel reageren er niet...
nouja, tis ook wel raar om met vreemden zomaar ff naar belgië te gaan....

we gaan nu maar gewoon met een paar auto`s. met alleen de band, en de trouwste aanhang.

maxiator7
13 maart 2003, 23:21
ik woon vlak bij meerhout mss kom ik es kijke
ik heb er wel nog niets van gehoord. ik weet wel dat er in meerhout op26 april groezrock is met dropkick murphy's,ten foot pole,randy,face tomorrow...
wanneer spelen jullie?

skabouter
16 maart 2003, 23:35
4 april

met madkats, shit dixit, delta 9, no strings attached en Pick on the fat kid. en nog meer, maar die ken ikniet