PDA

View Full Version : Wat hoort een muzikant in zijn oortje?



Wiellem
5 november 2007, 23:05
Nou ik zie dus vaak op tv en soms tijdens live optredens dat de artiesten van die oortjes in hebben, maar wat hoort een muziekant of zanger nou eigenlijk via zon oortje? Vervangen die gewoon de functie van de monitoren of horen ze de tekst of iets dergelijks?

(Sorry mods als het verkeerd staat maar ik wist niet waar ik het kwijt moest)

chubbyfan
5 november 2007, 23:07
orthoplastieken,is gehoorbescherming,

Azrael
5 november 2007, 23:08
Nou ik zie dus vaak op tv en soms tijdens live optredens dat de artiesten van die oortjes in hebben, maar wat hoort een muziekant of zanger nou eigenlijk via zon oortje? Vervangen die gewoon de functie van de monitoren of horen ze de tekst of iets dergelijks?

(Sorry mods als het verkeerd staat maar ik wist niet waar ik het kwijt moest)

Ze horen de commercials. Het moet ergens van betaald worden nietwaar..... :seriousf:

Even serieus....'t zijn gewoon monitoren.

Kim Wilson
6 november 2007, 08:19
orthoplastieken,is gehoorbescherming,
Die dingen heten otoplastieken (heeft niks met orthopedagogie te maken :) ), en wat Azrael zegt, het zijn monitoren, geen gehoorbeschermers. :)

Rinze
6 november 2007, 09:05
Die dingen heten otoplastieken (heeft niks met orthopedagogie te maken :) ), en wat Azrael zegt, het zijn monitoren, geen gehoorbeschermers. :)

Hans is echt wakker vanmorgen!

Kim Wilson
6 november 2007, 09:07
Hans is echt wakker vanmorgen!
Om 4:20 al. :)

Wiellem
6 november 2007, 09:41
Ok dan weet ik dat ook weer bedankt :hippie:

Wouter!
6 november 2007, 09:44
Om 4:20 al. :)

Zo vroeg :nervous:

Kim Wilson
6 november 2007, 09:47
Zo vroeg :nervous:
Uhhuh... Moet elke dinsdag naar Delft, da's ongeveer 1:45 uur rijden, mits geen files, en dan moet je dus vroeg zijn...

Wouter!
6 november 2007, 09:48
Uhhuh... Moet elke dinsdag naar Delft, da's ongeveer 1:45 uur rijden, mits geen files, en dan moet je dus vroeg zijn...

Boh, heb je geen slaaptekort?

Kim Wilson
6 november 2007, 09:50
Neuh. 't Is maar 1 keer in de week, de rest van de week sta ik om 6:30 uur op.

Wouter!
6 november 2007, 09:52
Dat is redelijk normaal nog;)

Reel Big Fish
6 november 2007, 10:31
Mensen, nu weer ontopic of als de vraag volledig genoeg beantwoord is (wat ik wel denk), kan dit topic dan dicht?

Azrael
6 november 2007, 10:40
Mensen, nu weer ontopic of als de vraag volledig genoeg beantwoord is (wat ik wel denk), kan dit topic dan dicht?

Dit soor topics kunnen bij voorbaat al dicht lijkt me :seriousf:

Wiellem
6 november 2007, 13:02
Dit soor topics kunnen bij voorbaat al dicht lijkt me :seriousf:

Nee het was een serieuse vraag, misschien in jouw ogen een beetje doelloos maar ik heb weer wat geleerd :P

En doe maar op slot

Robert H
13 november 2007, 16:19
http://nl.wikipedia.org/wiki/In-ear_monitor