PDA

View Full Version : Gezocht muziekanten omg. Hoogeveen /kerkenveld(alround feestband Pop/rock etc.



Zangerarjan
5 november 2007, 22:25
Hallo ,

Ik wil graag een band beginnen , Maar heb in mijn vriendengroep geen enkele muziekant en ik ken ook weinig mensen in de buurt die iets bespelen en die in een band willen. Daarom maar via deze weg !. Ik bespeel zelf electrische en eventueel akoustische gitaar, en uiteraard zang wil ik voor een groot deel op mijn rekening nemen . Ik zoek nog wel mensen die ook kunnen zingen. Bied jezelf maar aan wat je kunt zou ik zeggen. Liefst mensen uit omgeving hoogeveen . Mijn locatie is kerkenveld. leeftijd zou het mooiste zijn van 15 tot 30 jaar ong.

Ik zoek :

- Drummer
- Bassist
- toetsenist
- 2e partij Zanger(es)
- 2e partij Gitarist

mijn muziekgenre :

- Boerenrock , denk aan normaal en mooi wark
beetje bleus achtig ook goed
- engelstalige popmuziek (gitaarmuziek uiteraard)
denk aan dire straits , Eric clapton , u2 , van velzen , blof etc.
- nederlandtalige pop
- nederlandstalige (smartlap) feestmuziek

Uiteraard wil ik ook zelf nummers gaan maken met bandleden. Dat zou het mooiste zijn om eigen nummers te hebben , op te nemen. Daar heb ik ook weer spul voor.

Oefenruimte is ook makkelijk want dat heb ik hier niet !!

Dus wie kan mij helpen mail ook vrijblijvend zou ik zegge, ik zou zeggen bel of mail :

06-27565150
of een pbtje

Groetjes,

Arjan

Kim Wilson
6 november 2007, 09:15
He Arjan, wat is je bedoeling? Hoevaak wil je gaan oefenen en optreden?

Zangerarjan
6 november 2007, 18:07
Ik heb ff een pbtje naar je toegestuurd.

Maar voor de mensen :

1 x in de week lijkt mij verstandig , en vaker is voor mij niet erg , Zoek nog oefenruimte . Qau optredens is in een later stadium dacht ik zo !

Grtz,

Arjan

Epipaul
6 november 2007, 20:23
In Keane zit geen gitaar :satisfie: :cheerup:

Zangerarjan
6 november 2007, 21:31
Klopt

Kwam ik toen als ik het bericht geplaats had. Maar je kunt dat wel op gitaar spelen dacht ik zo!