PDA

View Full Version : jullie ervaring met een orange ppc 412



pannekoek
5 november 2007, 17:45
ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niets kunnen vinden.

de orange ppc 412 cabinet in combinatie met een marshall tsl100, hoe is jullie ervaring ermee?

alvast bedankt

stephan :hippie:

Rormo
5 november 2007, 17:59
Mijn ervaring is dat je een erg lelijk combinatie maakt. Wat is er mis met een Marshall cab? Of iig iets zwarts...

pannekoek
5 november 2007, 18:01
Mijn ervaring is dat je een erg lelijk combinatie maakt. Wat is er mis met een Marshall cab? Of iig iets zwarts...


tja, dat is een kwestie van smaak ja, opzich valt het wel meer hoor, je ziet het telkens vaker hoor orange cab met marshall/mesa boogie/etc/etc head ,maar ik had het natuurlijk over het geluid van de combinatie? :)

casper innosence
5 november 2007, 18:01
Mijn ervaring is dat je een erg lelijk combinatie maakt. Wat is er mis met een Marshall cab? Of iig iets zwarts...

een zwarte orange kast dan? lekker belangrijk hoe et er uit ziet..
alst maar klinkt...

AART
5 november 2007, 18:28
Orange kasten zijn redelijk donker vergeleken met andere cabs.
Of het wat voor je is moet je zelf luisteren. Ze zijn wel ontzettend populair onder rectifier eigenaars op het boogie board.

Rormo
5 november 2007, 19:35
een zwarte orange kast dan? lekker belangrijk hoe et er uit ziet..
alst maar klinkt...

Het oog wil ook wat hoor...


Mare, ga lekker verschillende kasten testen. Er zit een gigantisch verschil tussen verschillende cabinetten. Zeker als je verschillende speakers probeert. Boeiend wat wij er van vinden. JIJ moet het goed vinden klinken.

Evil-Payasos
5 november 2007, 21:58
Ik vind het zo ongelofelijk geil hoe die orange dingen eruit zien! Vele malen moooier dan bogner kasten nog!

pannekoek
6 november 2007, 07:35
Het oog wil ook wat hoor...


Mare, ga lekker verschillende kasten testen. Er zit een gigantisch verschil tussen verschillende cabinetten. Zeker als je verschillende speakers probeert. Boeiend wat wij er van vinden. JIJ moet het goed vinden klinken.

ik vond hem heerlijk klinken met de tsl100, ik heb hem daarom ook aanbetaalt :)

in januari krijg ik mijn eerste buizensetje dus :)

maar ik zou graag ook jullie mening willen weten :hippie:

Jim Haagmans
8 november 2007, 16:36
nou hij klinkt fantastisch ik heb hem ook gehad.. ik had hem alleen op mijn kamer staan de trap op dus en ik meen hij is nog net wat massiever en dus zwaarder dan de gemiddelde 4x12 (55kg meen ik). Dus je moet er wel de zin voor hebben dat ding altijd te slepen want wieletjes zitten er ook niet onder.

EDIT: en je moet iemand kennen die samen met jou die zin heeft want alleen til je hem dus niet ;)

pannekoek
8 november 2007, 19:17
nou hij klinkt fantastisch ik heb hem ook gehad.. ik had hem alleen op mijn kamer staan de trap op dus en ik meen hij is nog net wat massiever en dus zwaarder dan de gemiddelde 4x12 (55kg meen ik). Dus je moet er wel de zin voor hebben dat ding altijd te slepen want wieletjes zitten er ook niet onder.

EDIT: en je moet iemand kennen die samen met jou die zin heeft want alleen til je hem dus niet ;)


ik ben niet vaak van plan om hem te sjouwen :P

daar heb ik mijn roland cube voor als ik ergens ga jammen ofzo :P

casper innosence
8 november 2007, 19:36
Het oog wil ook wat hoor...


Mare, ga lekker verschillende kasten testen. Er zit een gigantisch verschil tussen verschillende cabinetten. Zeker als je verschillende speakers probeert. Boeiend wat wij er van vinden. JIJ moet het goed vinden klinken.

Klopt.. maar ze leveren ook orange kasten in t zwart ;)

pannekoek
8 november 2007, 19:39
Klopt.. maar ze leveren ook orange kasten in t zwart ;)
serieus?


heb je een plaatje? :P

pe_10
8 november 2007, 20:34
ik ben niet vaak van plan om hem te sjouwen :P

daar heb ik mijn roland cube voor als ik ergens ga jammen ofzo :P

Waar wil je hem dan wel voor gebruiken? Bij je thuis laten staan en met je Cube naar de repetitie trekken? Zonde van het materiaal!

Squier4ever
8 november 2007, 20:40
serieus?


heb je een plaatje? :P

geen plaatje maar wolfmother speelde op pinkpop op orange, 2 heads, 2 cabs en alles in het zwart....

pannekoek
9 november 2007, 07:40
Waar wil je hem dan wel voor gebruiken? Bij je thuis laten staan en met je Cube naar de repetitie trekken? Zonde van het materiaal!


bij een kleine jamsessie ofzo (bij vrienden etc etc) dan gebruik ik me cube, maar met de hele band erbij dan ga ik cker wel mijn buizenbak gebruiken :)

Nellyrocks
9 november 2007, 09:00
serieus?


heb je een plaatje? :P

Google is je vriend. Ook wel leuk setje bij elkaar zo.

http://i86.photobucket.com/albums/k108/nellyrocks/BlackOrangecab.jpg

Braindead
9 november 2007, 14:03
Wow zo'n sinaasappelcabinet in het zwart is erg vet zeg!


Google is je vriend. Ook wel leuk setje bij elkaar zo.

http://i86.photobucket.com/albums/k108/nellyrocks/BlackOrangecab.jpg

pannekoek
9 november 2007, 19:31
Google is je vriend. Ook wel leuk setje bij elkaar zo.

http://i86.photobucket.com/albums/k108/nellyrocks/BlackOrangecab.jpg


inderdaad prachtig setje maar dat is een 2x12 en een 4x12 kon ik niet vinden :)