PDA

View Full Version : Nieuwe Aanwinst: Ibanez SA260FM Amber Burst.



rhcp_schipper
5 november 2007, 16:06
Eindelijk weer eens een nieuw gitaartje erbij. Was al een tijdje opzoek naar iets lekker veelzijdigs voor in mijn band(beetje top 40 top 100), en deze gitaar sprak mij echt wel aan. Voelt lekker, speelt lekker, maar ik moet nog wel even wennen aan de pu's, dit omdat ik vintage output pu's gewend ben.

Misschien overweeg ik wel om er een leuk nieuw setje pu's in te zetten. Iemand die mij een lekker veelzijdig setje kan voorschrijven/samenstellen?(niet al te modern, en high output)

Dan nu de pics:

http://i34.photobucket.com/albums/d121/rhcp_schipper/My%20Guitar%20Gear/IbanezSa260Fm.jpg

http://i34.photobucket.com/albums/d121/rhcp_schipper/My%20Guitar%20Gear/IbanezSa260FmII.jpg

Dweezman
5 november 2007, 16:10
mijnalbum.nl...

Tankman
5 november 2007, 16:11
Zoooo hey....mooie fotos....misschien mogen we ze volgende keer ook echt zien? :roll:

Bram+
5 november 2007, 16:15
Die dingen zijn HSS of niet? Dan denk ik bij je beschrijving al gauw aan zoiets als wat Sambora in zijn strats had/heeft: twee texas specials en een paf pro, of iets vergelijkbaars.

rhcp_schipper
5 november 2007, 16:33
Werken de foto's niet?


GA ik even wat anders proberen

rhcp_schipper
5 november 2007, 16:39
Die dingen zijn HSS of niet? Dan denk ik bij je beschrijving al gauw aan zoiets als wat Sambora in zijn strats had/heeft: twee texas specials en een paf pro, of iets vergelijkbaars.

Dat klopt, bedankt voor de info, klinkt als een goede optie!

rhcp_schipper
5 november 2007, 16:47
Heb het even verandert, als het goed is moeten nu de foto's zichtbaar zijn!

Bram+
5 november 2007, 16:50
Volgens mij de perfecte gitaar voor het doel waarvoor je 'm gekocht hebt voor een vriendelijke prijs. Ik vind 'm er stijlvol uitzien, zeker met die matching headstock en minder zwart plastic als er op de S'en van Ibanez zitten. Veel plezier ermee!

bass blom
5 november 2007, 16:51
mooie plank man :P

rhcp_schipper
5 november 2007, 16:56
Volgens mij de perfecte gitaar voor het doel waarvoor je 'm gekocht hebt voor een vriendelijke prijs. Ik vind 'm er stijlvol uitzien, zeker met die matching headstock en minder zwart plastic als er op de S'en van Ibanez zitten. Veel plezier ermee!


Dat dacht ik nu zelf ook. Ben er echt erg blij mee.

rhcp_schipper
5 november 2007, 16:59
mooie plank man :P


Danku hartelijk!

rhcp_schipper
5 november 2007, 23:01
Is er verder nog iemand die mij een leuk (betaalbaar) setje pu's kan voorschrijven voor in mijn Sa260fm?

Ik zat zelf stiekem een beetje te denken aan de Swing pu's die ze bij tonefactory verkopen, iemand ervaringen mee?