PDA

View Full Version : Fire of Autumn @ Emergenza! 21 november 2007



Magic Bean
4 november 2007, 23:26
Hey forumleden!

Woensdag 21 november staat Fire of Autumn in de Batcave in 013, Tilburg, te rocken in de voorrondes van het Emergenza festival. Samen met een aantal andere bands zal er die avond gekeken worden wie het genre rock/metal voldoende beheerst.
Aangezien er gestemd gaat worden voor degenen die door mogen stellen wij het zeer op prijs als er zoveel mogelijk mensen komen en uiteraard op ons stemmen!

Kaartprijs: €8,50 bij mij (of Minoin), €10 aan de deur.
Datum: Woensdag 21 november 2007
Tijd: vanaf 19:30
Waar: 013, Tilburg.

Groeten

Arnout

Meer info @ www.fireofautumn.nl ('http://www.fireofautumn.nl')

minoin
7 november 2007, 13:23
Idd, komt allen kijken naar Fire of Autumn en de andere 5 bands!

Dribbel_
7 november 2007, 16:46
6 bands op een avond maar? Hoe gaat het dan van hoeveel er doorgaan?> Wij spelen met 8 op een avond waarvan er 4 doorgaan als het goed is?

Bins
7 november 2007, 16:55
Ik vond dat Emergenza gedoe maar een beetje een ripoff toen we een paar jaar terug mee wilden doen...

Maar goed, toch succes guys :)

TimoSomers
7 november 2007, 19:49
Magic bean, zijn die emergenza dinge om de paar maanden ofzo?
Want ik werd via myspace uitgenodigd, maar weet niet of ik nog kan inschrijven (uiterste inschrijfdatum was iets van 31 december ofzo?). Kun jij miss meer vertellen? Via pm ofzo.
Veel succes btw, zal kijke of ik kan komen!

Kaïn
7 november 2007, 21:09
Tof man! Als ik kan zal ik wel ff voorbij komen piepen, mijn stem heb je ;)

Vorige keer hebben wij er aan mee gedaan. Was een ontzettend leuke ervaring, lekker veel kaartjes verkopen kan je nog wat aan ze verdienen!

minoin
9 november 2007, 14:25
31 december is volgens mij de laatste datum inderdaad!
En het is zo geregeld dat op elke avond, de helft doorgaat naar de volgende ronde. Dus dat zullen er bij ons maar drie zijn in plaats van vier bij jullie.
Vind het Emergenza-project ook een enigzins dubieuze bedoeling, aangezien elke lamme strozak kan winnen (de eerste twee rondes), zolang hij maar genoeg vrienden mee neemt om te stemmen.
Maar dat maakt ons niets uit, wij gaan gewoon een half uurtje knallen!

minoin
30 november 2007, 14:45
Eerste ronde gehaald met een eerste plaats!

Dribbel_
30 november 2007, 15:46
Eerste ronde gehaald met een eerste plaats!

Netjes :)
Hoeveel stemmen hadden jullie uiteindleijk?
En hoe doen ze het nou met stemmen, handen in de lucht houden en dan tellen.... moeten ze wel snel tellen :seriousf:

minoin
8 mei 2008, 01:39
Bump!

Opnieuw vanavond een ronde gehaald met een eerste plaats :D
In juni de nationale finale van het Emergenza en Fire of Autumn staat dan in 013 in de Dommelsch zaal. VET!

Kaïn
8 mei 2008, 10:42
Bump!

Opnieuw vanavond een ronde gehaald met een eerste plaats :D
In juni de nationale finale van het Emergenza en Fire of Autumn staat dan in 013 in de Dommelsch zaal. VET!
Eey, gefeliciteerd man! Erg leuk spelen. Geniet ervan!

Undertaker-120306
10 mei 2008, 11:09
Bump!

Opnieuw vanavond een ronde gehaald met een eerste plaats :D
In juni de nationale finale van het Emergenza en Fire of Autumn staat dan in 013 in de Dommelsch zaal. VET!

Nice dudez, k probeer der ook bij te zijn dan.