PDA

View Full Version : Welke gitaar?



Rikv182
4 november 2007, 17:55
Ik zit te denke om een nieuwe gitaar te kopen, nu weet ik alleen niet watvoorn. Ik wil een gitaar tussen de 400 en 500 euro, goedkoper mag ook altijd wel natuurlijk, maar wil eigenlijk meteen een goede gitaar kopen.
Ik wil een echte rock sound, maar geen metal. maar ik wil er ook gewoon mooi wat rustiger mee kunnen spullen... oke en nu vraag ik aan jullie of jullie een mooi gitaartje voor me weten :)

nevyn292
4 november 2007, 18:02
ja, ik weet de perfecte!

moet je nog even ietsjes doorsparen!

hier (http://bcrich.com/mockingbird_st.html)

dat is de oude slash signature.

kan je flink hardrock mee spelen, hij speelt er zelf nog wel eens mee in velvet revolver.

supermooi en strak ding, en een degelijk geluid!

stel, je wilt niet doorsparen, kijk dan naar een mooie epiphone voor dat geld. krijg je ook een degelijk geluid mee en met een LP of een SG kan je ook flink rock spelen.

kan je wat bandjes noemen?

A_monkey
4 november 2007, 18:02
fender mim strat miss?

Rinze
4 november 2007, 18:05
PRS SE Custom tweedehands. Heb er zelf eentje voor 400 euro gekocht, kan de vergelijking met mijn andere (duurdere) gitaren moeiteloos aan, speelt heerlijk en is behoorlijk veelzijdig.

vidar
4 november 2007, 18:09
Ik speelde laatst op zo'n epihpone les paultje en dat klonk en speelde helemaal niet verkeert. En past absoluut binnen jouw eisen!
Die zou ik zeker eens uitproberen.

Rikv182
4 november 2007, 18:29
Ik vind een Paul reed smith wel echt mooie gitaartjes! heb er alleen nog nooit op een gespeeld... heb wel een keer op een les paul gespeeld van een of ander onbekend merk, maar dat is alweer lang geleden en weet niet zo goed meer hoe die speelde
een paar bands werd er gevraagd.. Radiohead, Rise Against, Papa Roach, Pearl Jam, Green Day

G.G.
4 november 2007, 18:50
Kijk eens bij een van de REVIEW topic bovenaan bij |Electrische gitaren.

Zo, kan hier ook weer gelijk een slotje op. :cheerup:

Wiellem
4 november 2007, 20:24
Ik zou voor een Epiphone Les Paul gaan.

Rikv182
4 november 2007, 20:34
Weet iemand misschien waar een Mockingbird st te koop is? en hoe duur die dan is? heb m wel op ebay gevonde maar wil wel eerst eens weten hoe die speelt en watvoorn sound ie heeft

nevyn292
4 november 2007, 21:42
bij thomann.de hebben ze hem

maar dat is internet verkoop, maar wel met niet goed binnen 30 dagen terug garantie. op die manier kan je rustig testen, en mits niet goed lever je hem gewoon weer terug in :cheerup:

kan weinig fout mee gaan toch :dance: verder hoor ik zelf ook alleen maar goede dingen van thomann

YannickH
4 november 2007, 21:44
epiphone lespaul!!