PDA

View Full Version : Oh nee, niet nog een Belg



stonerdaf
4 november 2007, 17:34
Hallo,

ik ben Daf, 28 jaar en woonachtig in Ronse (Vlaamse Ardennen).

Ik speel al een heel tijdje gitaar, helaas op een nogal laag niveau,
maar vastbesloten om hier nu toch eindelijk eens verandering in te brengen.

Was tot voor kort actief in een bandje genaamd Moïra. Helaas, door uiteenlopende meningsverschillen, hebben we besloten er een punt achter te zetten. Momenteel met enkele vrienden aan het zien om iets nieuws uit de grond te stampen, maar momenteel nog niks concreets gedaan.

Mijn favoriete muziekstijlen zijn vooral stonerrock/metal, oude rock a la Led Zep, Black Sabbath en dergelijke, en hedendaagse alternatieve toestanden, varierend van postrock over emo tot screamo en wat nog meer.

Gitaristen die ik erg goed vind : Ed Wynne (Ozric Tentacles), Jimmy Page, Robert Fripp, Zappa, Josh Homme en nog heel wat.

Mijn spulletjes : Gibson Les Paul Studio, Danelectro U2 '56 reissue, Fender Strat made in USA, Fender Bassman Ten, Dunlop Cry Baby en nog een hoop pedaaltjes.

Pepe
4 november 2007, 17:37
Ed Wynne & Robert Fripp, het forum zit een beetje slapjes in zijn alternatieve gitaarhelden dus enige versterking op dat front...
welkom dus.

Mr.Fingers
4 november 2007, 17:40
Welkom medebelg :rockon:


inderdaad wel alternatieve gitaristen, maar ik vind ze best te pruimen

Brent Ray Vaughan
4 november 2007, 18:11
welkom,

Wel mooi materiaal voor iemand die van zichzelf zegt op een laag niveau te spelen.

Greetz

Valoosj
4 november 2007, 18:26
nog een Belg, fantastisch. zeker als je van alternatieve gitaristen houdt!

maareh, zeg nooit meer iets als 'ik ben woonachtig te' . je doet me dan telkens denken aan die leeghoofden in een miss verkiezing die denken dat ze daarmee een moeilijk woord gebruiken. Maar het is gewoon fout.

stonerdaf
4 november 2007, 18:50
nog een Belg, fantastisch. zeker als je van alternatieve gitaristen houdt!

maareh, zeg nooit meer iets als 'ik ben woonachtig te' . je doet me dan telkens denken aan die leeghoofden in een miss verkiezing die denken dat ze daarmee een moeilijk woord gebruiken. Maar het is gewoon fout.


Hahaha, ok, ik zal er rekening mee houden !!

@ Brent : ik ben nogal een gearjunkie, al heb ik 't meeste van m'n spullen wel aan een redelijk prijsje op de kop kunnen tikken : de LP kocht ik op eBay voor een slordige 600 euro, de Bassman (die er echt niet meer uitziet, maar enorm klinkt) voor 400 van een punk in Utrecht (5 uur gereden ervoor, I kid you not) en de Danelectro uit een ruildeal met een ouwe akoestische gitaar. De strat (ook vanop eBay) is er eentje die afgekeurd werd toen ze uit de fabriek kwam (wegens een deuk in de achterkant van de headstock) en opgekocht werd door een Amerikaanse winkel die massa's "factory rejects" opkoopt, aanpast/herstelt en daarna terug verkoopt.

Ik speel voornamelijk stoner in Drop D, en betrap mezelf er op dat ik, naast enkele riffjes, eigenlijk niet veel meer kan dan verschoven barrés van de E en de A, en daar wil ik nu eindelijk es iet aan gaan doen.

bass blom
4 november 2007, 18:53
frippertronics :cheerup:

'66 special
4 november 2007, 19:16
Belgen zijn toch gewoon Nederlanders, net zoals de inwoners van Taiwan Chinezen zijn????? ;)
In ieder geval welkom!

Blend
4 november 2007, 21:55
Belgen zijn toch gewoon Nederlanders, net zoals de inwoners van Taiwan Chinezen zijn????? ;)
In ieder geval welkom!

Ja dáág! Ik kan me niet voorstellen dat die domme Belgen landgenoten van me zijn!

Wickerman
4 november 2007, 21:58
Ja dáág! Ik kan me niet voorstellen dat die domme Belgen landgenoten van me zijn!

Hey, FUCK YOU !!!











;)

'66 special
4 november 2007, 21:58
Ja dáág! Ik kan me niet voorstellen dat die domme Belgen landgenoten van me zijn!
Tot 1830 was Belgie gewoon een deel van Nederland.

Wickerman
4 november 2007, 21:59
En nu hebben we nog geen regering :seriousf:

Mr.Fingers
4 november 2007, 22:05
En nu hebben we nog geen regering :seriousf:

ja, maar dat ligt aan "la poupee qui fait Non-non nononoNon" (milquet)

Nobilta
4 november 2007, 22:27
Slechte titel gekozen Daf. Toch zeker als je dat over jezelf schrijft.

En Blend, wat een belachelijke opmerking. Dat is echt zeer dom!

Valoosj
6 november 2007, 21:34
En nu hebben we nog geen regering :seriousf:


Vlaanderen onafhankelijk :rockon:

Wallonië mag Albertje houde

Einzeln
6 november 2007, 22:13
Slechte titel gekozen Daf. Toch zeker als je dat over jezelf schrijft.

En Blend, wat een belachelijke opmerking. Dat is echt zeer dom!

Je bewijst zijn gelijk.


;)

Desperado
7 november 2007, 00:12
Tot 1830 was Belgie gewoon een deel van Nederland.

Een deel zal dat ook weer worden, een win/win situatie.
De rest mag frankrijk hebben :D

Le@d siBBlin
7 november 2007, 21:00
WHAT THE FUCK...ik woon ook in ronse :o
small world zeker

hendrix_appendix
7 november 2007, 21:10
Slechte titel gekozen Daf. Toch zeker als je dat over jezelf schrijft.

En Blend, wat een belachelijke opmerking. Dat is echt zeer dom!

O kut! Een trotse Belg...

stonerdaf
8 november 2007, 14:57
WHAT THE FUCK...ik woon ook in ronse :o
small world zeker


CEWL !!! :gitarist: