PDA

View Full Version : Avenged Sevenfold - Avenged Sevenfold



SonofDestiny
4 november 2007, 15:56
Wie heeft het nieuwe album van A7x al gehoord? Ik vind hem best vet. Qua melodieën en teksten vind ik hem zeker beter dan de voorgaande albums. De solo in Afterlife doet me een beetje denken aan Dragonforce. Dear God is naar mijn mening het beste nummer van het album. Als dat geen single wordt...

Wat vinden jullie ervan?

new deep
12 november 2007, 20:45
Relaxte plaat, draait naast de laatste Atreyu en Soilwork veel op mijn mp3-speler.

Tho
13 november 2007, 15:47
Avenged Sevenfold heb ik live gezien in het voorprogramma van metallica. Ik vind het gaymetal

Bloodline
13 november 2007, 19:26
Hahah ik heb ze ook bij metallica gezien, wat een geniale show !!
Heerlijk die Mineur dual gitaar partijen van hun op die nieuwe plaat.

Precies hoe ik het wil :D !!

almarvk
13 november 2007, 19:28
... Ik vind het gaymetal
Ben ik het helemaal met je eens!

Reel Big Fish
13 november 2007, 19:36
Ik heb het vorige album en deze ook net beluisterd... ik vind er niet echt veel aan.

Speeddemon
13 november 2007, 20:21
Hahah ik heb ze ook bij metallica gezien, wat een geniale show !!
Heerlijk die Mineur dual gitaar partijen van hun op die nieuwe plaat.

Precies hoe ik het wil :D !!
Dus ik kan meer 'nu/core metal meets classic heavy metal' verwachten?

Kan me voorstellen waarom sommigen A7x 'gay' vinden, maar ik vind wel dat ze een zeer eigen sound hebben, en 2 totaal verschillende genres toch goed laten samensmelten.

epiphone4life
14 november 2007, 20:35
ik heb ze ook in het voorprogramma van metallica gzien, in arnhem. ik vond t goed hoor! heb nieuwe cd nog niet geluisterd, ga ik direct ff doen!

ben vanhoof
14 november 2007, 23:28
Heb ze dit jaar op graspop gezien. Vind de muziek nogal kut klinken, live en op cd. Het enige goede aan het optreden was dat het eens wat anders was dan die vele groepen met té zware metal. Ze hadden ook walk vn pantera gespeeld, was wel strak.

Bloodline
15 november 2007, 09:23
Ik heb het nieuwe album ff uit beluisterd en ben er redelijk positief over !!
Ben niet te positief over de mix maarja, dat is bloodlinetje.

Het leuke van deze band vindt ik dat ze een eigen style hebben, het is niet typische Metalcore, of Typisch Melodic Metal Thrash core x5 - 6 weet ik veel wat er allemaal bestaat.

Nummers zitten goed in elkaar, tof album.