PDA

View Full Version : mijn tele probleem :(



gibsonfreak7
3 november 2007, 23:52
hallo
ik ben sinds een maand eigenaar van een squier chambered telecaster master series
nu ik heb pas het probleem echt ondervonden sinds ik thuis begon er mee te spelen rechtopstaand enzo
de zijkanten schuren enorm tegen mijn polsen:(
nu kan ik ofwel de gitaar de kantjes bijvijlen
ofwel de gitaar verkopen of inwisselen als een voorschot en dan doorsparen voor een andere
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/6889335/Chambered_tele_met_humbuckers_ruilen_mogelijk.html
dit issem

iemand ideetjes?
groeten

allochthomas
4 november 2007, 00:09
niet huilen maar gewoon doorspelen, of de positie van je gitaar aan passen

gibsonfreak7
4 november 2007, 00:09
heb ik allemaal gedaan
echt niet te doen:(

Wickerman
4 november 2007, 00:11
Eelt kweken !!

allochthomas
4 november 2007, 00:12
dit is echt een geval van gewoon door zetten, ik heb nog nooit gehoord van iemand die de randjes van zijn gitaar wil bij vijlen of de gitaar te verkopen omdat de randjes schuren.

JV
4 november 2007, 00:22
dit is echt een geval van gewoon door zetten, ik heb nog nooit gehoord van iemand die de randjes van zijn gitaar wil bij vijlen of de gitaar te verkopen omdat de randjes schuren.

ehm, zo is de statbody ontstaan.

JeeBee
4 november 2007, 00:27
volgens mij is dit verhaal puur verzonnen om gewoon een verkoopadvertentie te kunnen neerzetten 8)

FruscianteFan
4 november 2007, 00:42
Je kunt er wat tape overheen plakken.

Jay75
4 november 2007, 00:48
Ik heb weleens een gitaar verkocht omdat ik er blauwe plekken aan overhield na het spelen! No Shit! Volgens mij was dat mn silver jet van Gretsch hehe, tenminste, dat was 1 van de redenen waarom die wegmocht

bass blom
4 november 2007, 00:53
volgens mij is dit verhaal puur verzonnen om gewoon een verkoopadvertentie te kunnen neerzetten 8)
+1 234567890 :sneaky:

schizo910
4 november 2007, 01:39
Ik heb er soms last van, maakt niet uit wat voor gitaar ik gebruik, soms hele brandplekken op mijn onder arm. Oplossing: zo'n grote lange zweetband...

2350
4 november 2007, 04:16
Ik heb het ook gehad met gitaren met een binding. (Can you say Les Paul?) Gewoon een schaafwond aan de binnenzijde van mijn rechter onderarm. Oplossing inderdaad een zweetband, lange mouwen of de binding rond schuren.
Op het lespaul forum staat ergens een heel topic vol met dit soort verwondingen.

grayfink
4 november 2007, 08:20
.
http://www.alaska.net/~royce/spam/spam-collection-2005-04.jpg

Mr.Fingers
4 november 2007, 11:05
Verdacht...

ennieweei: doe dan gewoon een dikke trui aan, of leer spelen ;)


(ik heb een telecaster, met bigsby, ook met scherpe randjes, maar ik heb daar geen last van, en het is nu niet dat er eelt op m'n onderarmen groeit.)

gibsonfreak7
4 november 2007, 11:30
fuck you eikels
kom he
als ik echt wou voor iets te verzinnen voor hem te verkopen
kwam ik met iet beter af
:mad:
njah hoe dan ook ik weet dat ik de waarheid spreek
wat bass blom en jee bee denken kan me geen ene kloot schelen
miss kan ik de randen lichtjes bijschuren ofzo
greetz

Wickerman
4 november 2007, 11:32
fuck you eikels
kom he
als ik echt wou voor iets te verzinnen voor hem te verkopen
kwam ik met iet beter af
:mad:
njah hoe dan ook ik weet dat ik de waarheid spreek
wat bass blom en jee bee denken kan me geen ene kloot schelen
miss kan ik de randen lichtjes bijschuren ofzo
greetz

Dude... kalm, je had even goed kunnen zeggen; 'een andere plank kopen' ipv een advertentie te plaatsen.

Mr.Fingers
4 november 2007, 11:36
fuck you eikels
kom he
als ik echt wou voor iets te verzinnen voor hem te verkopen
kwam ik met iet beter af
:mad:
njah hoe dan ook ik weet dat ik de waarheid spreek
wat bass blom en jee bee denken kan me geen ene kloot schelen
miss kan ik de randen lichtjes bijschuren ofzo
greetz

Acoustic-Guitar-Freak toestanden hier, en zo hebben we het graag!

bass blom
4 november 2007, 11:36
fuck you eikels
kom he

heb je tetten?

Wickerman
4 november 2007, 11:37
Acoustic-Guitar-Freak toestanden hier, en zo hebben we het graag!

Is het dan niet de derde keer dat ie probeert ?

Mr.Fingers
4 november 2007, 11:40
Is het dan niet de derde keer dat ie probeert ?

Ik denk het (er circuleert hier toch al nen tijd een squier chambered rond)

Luke-wannabe
4 november 2007, 11:55
fuck you eikels
kom he
als ik echt wou voor iets te verzinnen voor hem te verkopen
kwam ik met iet beter af
:mad:
njah hoe dan ook ik weet dat ik de waarheid spreek
wat bass blom en jee bee denken kan me geen ene kloot schelen
miss kan ik de randen lichtjes bijschuren ofzo
greetz
Ga es effe lekker fijn dood ofzo. Depri kutkind. Kun je mooi je polsen open halen aan die achterlijke gitaar van je.
Latuurrr!!

bass blom
4 november 2007, 11:57
Ga es effe lekker fijn dood ofzo. Depri kutkind. Kun je mooi je polsen open halen aan die achterlijke gitaar van je.
Latuurrr!!

hoe kan hij dat nou doen als ie dood is :???:

Wickerman
4 november 2007, 11:59
Depri kutkind. Kun je mooi je polsen open halen aan die achterlijke gitaar van je.]

Een emogitaar !! :o

Mr.Fingers
4 november 2007, 12:02
Ga es effe lekker fijn dood ofzo. Depri kutkind. Kun je mooi je polsen open halen aan die achterlijke gitaar van je.
Latuurrr!!


Gnegnegne :cooler:

Lethal Telecaster! (wel een mooitje eigenlijk)

Butger
4 november 2007, 12:06
Beetje trieste reacties hier op een doodnormaal probleem.
Nog ff ontopic: Niet bijschuren! Wil dat helpen moet je veels te veel gaan schuren dat ziet er niet uit.

JeeBee
4 november 2007, 13:01
hallo
ik ben sinds een maand eigenaar van een squier chambered telecaster master series
nu ik heb pas het probleem echt ondervonden sinds ik thuis begon er mee te spelen rechtopstaand enzo
de zijkanten schuren enorm tegen mijn polsen:(
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/6889335/Chambered_tele_met_humbuckers_ruilen_mogelijk.html
dit issem

iemand ideetjes?
groeten

Man hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om tijdens het gitaar spelen beide polsen te schuren?? Of weet je niet waar je polsen zitten?? En dan ook nog beide?? Daarbij zet je regelrecht ook nog een advertentie..
Als je dan toch de eikeltjestrofee uitdeelt, nomineer ik jou voor de gouden eikel 2007 !!

vidar
4 november 2007, 13:07
Ik snap niet waarom er nou zo dom moet worden gereageerd op een normale vraag :S
Misschien is het zo dat de topicstarter het antwoord zelf zou kunnen verzinnen of gewoon wat zou kunen proberen maar als dat al genoeg is om hem dood te wensen!?
Dan denk ik dat degenen die topics posten met "is dit een goede gitaar?" of "ik vind deze versterker echt super klinken, maar ik koop hem nog niet want ik wil eerst weten wat jullie ervan zeggen" dan eerder in aanmerking komen.
Dit is iemand die vraagt naar de ervaring van anderen (daar lijkt me dit forum voor bedoeld!) en als ie dan alleen maar wordt uitgemaakt voor spammer en weet ik wat niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je daar als topicstarter geïrriteerd op reageerd.

Ik vind sowieso dat men hier nogal eens de neiging heeft om (misschien niet altijd even intelligente) vragen van nieuwkomers vooral keihard de grond in te boren.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook niet zou snel een andere oplossing weet dan ermee teruggaan en je probleem uitleggen aan de verkoper(mits nieuw gekocht natuurlijk) of toch eens goed naar 'de rand in kwestie' kijken om het probleem te ontdekken: misschien is de laklaag niet helemaal mooi afgewerkt ofso? En als de gitaar verder wel erg bevalt, dan is doorspelen met lange mouwen misschien nog de beste oplossing. In ieder geval is het slim dat te doen totdat de irritatie weg is (de irritatie op je arm wel te verstaan, niet de irritatie wegens de reacties op dit forum). Want als je gewoon doorspeelt wordt dat alleen maar erger. Als je het de kans geeft om te helen kun je het daarna misschien wel weer proberen. Ik denk dat het uiteindelijk wel zal wennen

In ieder geval succes,

Vidar

zjanke
4 november 2007, 13:16
Als een nieuwkomer een probleem post krijgt ie een normale reaktie. Als hij een "probleem" post met een link naar zijn advertentie dan lijkt het nogal snel op spam. Dan zijn de reakties wat heviger, een enkele misschien wat overtrokken. De reaktie van de TS is dan olie op het vuur en we hebben weer een zondagmiddag feest :cheerup:

grayfink
4 november 2007, 13:19
Ik snap niet waarom er nou zo dom moet worden gereageerd op een normale vraag :S
Misschien is het zo dat de topicstarter het antwoord zelf zou kunnen verzinnen of gewoon wat zou kunen proberen maar als dat al genoeg is om hem dood te wensen!?
Dan denk ik dat degenen die topics posten met "is dit een goede gitaar?" of "ik vind deze versterker echt super klinken, maar ik koop hem nog niet want ik wil eerst weten wat jullie ervan zeggen" dan eerder in aanmerking komen.
Dit is iemand die vraagt naar de ervaring van anderen (daar lijkt me dit forum voor bedoeld!) en als ie dan alleen maar wordt uitgemaakt voor spammer en weet ik wat niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je daar als topicstarter geïrriteerd op reageerd.

Ik vind sowieso dat men hier nogal eens de neiging heeft om (misschien niet altijd even intelligente) vragen van nieuwkomers vooral keihard de grond in te boren.

Nou moet ik wel zeggen dat ik ook niet zou snel een andere oplossing weet dan ermee teruggaan en je probleem uitleggen aan de verkoper(mits nieuw gekocht natuurlijk) of toch eens goed naar 'de rand in kwestie' kijken om het probleem te ontdekken: misschien is de laklaag niet helemaal mooi afgewerkt ofso? En als de gitaar verder wel erg bevalt, dan is doorspelen met lange mouwen misschien nog de beste oplossing. In ieder geval is het slim dat te doen totdat de irritatie weg is (de irritatie op je arm wel te verstaan, niet de irritatie wegens de reacties op dit forum). Want als je gewoon doorspeelt wordt dat alleen maar erger. Als je het de kans geeft om te helen kun je het daarna misschien wel weer proberen. Ik denk dat het uiteindelijk wel zal wennen

In ieder geval succes,

Vidar

De topicstarter vraagt iets over een probleem met een gitaar die hij wil verkopen, plaats er een link naar de advertentie bij. Als je de gitaar toch verkoopt is het ook geen probleem, ergo: dit topic dient imho alleen om de advertentie onder de aandacht te brengen. Ik speel zelf ook op een tele en krijg geen last van mijn polsen. Beetje vaag allemaal dus. Met mijn "spam" plaatje probeerde ik in één beeld duidelijk te maken, wat nu alweer een heel verhaal is. :D

grayfink
4 november 2007, 13:21
Een tele met elementen die ik van Zjanke gekocht heb trouwens :)

vidar
4 november 2007, 13:25
Goed, de topicstarter is misschien ook niet helemaal netjes bezig maar dan nog zijn de reacties hier zwaar overdreven.

(Over dat spammen: ik kan me geen slechtere reclame bedenken voor een nog te verkopen gitaar dan roepen dat je je polsen er aan openhaald :S. Als dit een spam-actie is, is het in ieder geval de slechtste tot nu toe :))

Wickerman
4 november 2007, 13:36
(Over dat spammen: ik kan me geen slechtere reclame bedenken voor een nog te verkopen gitaar dan roepen dat je je polsen er aan openhaald :S. Als dit een spam-actie is, is het in ieder geval de slechtste tot nu toe :))

't Zou kunnen dat hij de ad probeert te 'spammen', daar heeft ie niks over z'n polsen gezegd.

zjanke
4 november 2007, 13:41
Een tele met elementen die ik van Zjanke gekocht heb trouwens :)Goeie elementen, dus dat moet een goeie gitaar zijn! Wat was de link naar je advertentie ook alweer :)

grayfink
4 november 2007, 13:44
www.kooptallenzjankeselementen.com (http://www.kooptallenzjankeselementen.com)

grayfink
4 november 2007, 13:47
Is trouwens maar een Richwoodje die tele, wel met je oude London City elementen. Ga binnenkort trouwens toch maar eens een "echte" aanschaffen. Speel er toch wel graag op, maar op een podium durf ik me er niet mee te vertonen :roll:

bert k
4 november 2007, 13:56
Spijt me zeer, dit is verkapte spam. Slotje. (En dat 'fuck you, klootzak' helpt ook niet echt.)


Bert K, mod